PANDORA armband, houden jullie hem ´s nachts om?

Ik heb voor mijn verjaardag een PANDORA armband gekregen met bedels die staan voor de kids. :inlove:

Maar zit met dillema.

Zal ik hem ´s nachts omhouden (kan hij daartegen???) of zal ik hem elke avond netjes afdoen (maar vindt het slotje dat leuk???)

Dus tja, dat vroeg ik me even af…

ik heb hem nu een aantal jaren maar hij gaat bij mij elke avond af, Geen problemen met het slotje tot nu toe. Ik kan anders echt niet slapen als ik iets om heb. Als je het slotje niet vertrouwd kun je een kettingkje met klipjes ervoor kopen, mocht het slotje openschieten dan heb je dat kettinkje nog dat tegenhoud dat hij op de grond klettert

Ik houd hem gewoon om, geen problemen mee.

Alleen de nep-bedeltjes kunnen er niet zo goed tegen maar de pandora bedels overleven het prima.

Ik houd hem ook om, geen problemen, het is echt zilver of goud, dat kan wel wat hebben.

Hou hem gewoon dag en nacht om :thumbup:

Hier heb ik hem ook al een paar jaar dag en nacht om!

Ik doe de armband iedere avond af, vind hem te dik om mee te slapen. Dit doe ik nu al 4 jaar en slotje houdt het nog prima :slight_smile:

Ik heb er 2 en ik vind ze echt veel te zwaar om 's nachts aan te houden. Ze gaan 's avonds dus gewoon af. Heb ze nu denk ik al 4 en 5 jaar of zo. Misschien nog wel een jaar langer… En de slotjes doen het echt prima. Merk er helemaal niets van.

hier gaat alles af 's nachts, zelfs mijn trouwring :shifty: .

Ik kan gewoon niet met armband/ketting/ring/oorbellen slapen.

Nooit gekund ook.

Het irriteert met aan alle kanten.

Dus Pandora gaat ook af en slotje doet het nog prima.

douchen jullie er dan ook mee?

Ik dacht dat dat juist slecht is voor het slotje

Ja, ik douche en zwem er ook gewoon mee, het slotje is ook van zilver hoor die kan daar best tegen

Maar de binnenkant toch niet. vh slotje

Ik doe hem ook nooit af.

Alleen nep bedels kunnen niet zo goed tegen chloorwater, verder nooit problemen mee.

Ik doe em ook af. Maar ik doe alles af, oorbellen, ketting (ook Pandora) en zelfs mijn trouwring meestal. Vind het gewoon irritant slapen. Heb mijn ketting al 8 jaar en mijn armband al 6 jaar en ze doen het nog steeds super!

Ik doe hem ook altijd af.

altijd af, vaak met douchen en zwemmen heb ik um ook af.

VInd niet fijn om met slapen om te hebben, en met douchen word het zo nat en heb ikz on natte rand in mn shirt

ik doe hem af, maar heb er 2 en die zitten bijna helemaal vol. dus dat slaapt niet fijn

Ik houd hem altijd om, maar ik heb em pas net en pas 1 bedel eraan :lol:

Als hij vol zou zitten zou ik hem denk ik afdoen…

Ik heb sinds vandaag ook mijn bedels eraan…7 stuks en twee stoppers en denk ik hem vanavond maar op het nachtkastje leg…

hij is idd best zwaar…

Ik doe hem ook af als ik naar bed ga of met zwemmen.

Het zit gewoon niet lekker 's nachts plus daarbij dat ik een paar keer wakker ben geworden doordat ik met mijn armband tegen het hoofdeinde van het bed sloeg.