Pampers Actifit.

Is de Pampers Actifit maat 5 niet geschikt voor de nacht?

Als de Pampers Actifit maat 5 net zo groot is als de Pampers Baby dry

maat 6 is de Actifit toch ook wel geschikt voor de nacht?

Of kan ik beter de Pampers Baby dry maat 6 gebruiken voor de nacht?

Neemt de Actifit pampers maat 5 net zoveel op als de pampers baby dry

maat 6 ?

huh??? snapum ff nie… maat 5 is toch maat 5 en maat 6 toch 6?? Ik neem aan dat als je kindje al aan maat 6 toe is, je maat 5 zeker niet voor de nacht moet gaan gebruiken, geheid dat ie doorlekt…(capaciteit is lager) verder heb ik bij mijn oudste altijd acti-fit gebruikt, ook voor 's nachts, nooit problemen mee gehad

Op het kdv gebruiken we alleen baby dry.

Wat mv2kids ook al zei, als je kindje toe is aan maat 6, dan moet je hem geen maat 5 omdoen voor de nacht. De kans is dan idd groot dat hij doorlekt.

Het wil niet zeggen dat de active fit niet geschikt is voor de nacht, in de baby dry zit iets wat meer urine op kan vangen wat in de active fit niet zit. Maar als je dreumes niet gigantisch veel plast dan kan het echt geen kwaad. Mijn neefje heeft ook alleen maar active fit.

Maar babydry is goedkoper, dus ik snap eerlijk gezegt niet dat er veel geld uitgegeven wordt aan acitive fit. De pampers babydry geeft ook genoeg mee om lekker mee te kunnen spelen, tenminste ik heb nog nooit een dreumes of peuter gehoord dat hij liever active fit om wil zodat hij beter kan spelen…



Wat een gedoe met al die verschillende pampers… :mrgreen: Wij gebruiken gewoon kruidvat merk…

mijn zoontje heeft overdag maat 5+ aangehad en snachts maat 6,maar ook daar lekt hij doorheen.



Hij weegt bijna 15 kilo en kan geen maat kleiner aan omdat hij vrij flink en groot is voor zijn 15 maanden oud.(bijna 15 kilo bij 90,6 cm lang.)



Maar ik weet wel dat ik de kruidvat luiers het beste vind want daar red hij het de hele nacht mee.

en met pampers niet meer.



dus geen extra geld meer uitgeven aan de pampers,tenzij er weer een actie is .



groetjes Bianca

@Moosje wrote:

Op het kdv gebruiken we alleen baby dry.

Wat mv2kids ook al zei, als je kindje toe is aan maat 6, dan moet je hem geen maat 5 omdoen voor de nacht. De kans is dan idd groot dat hij doorlekt.

Het wil niet zeggen dat de active fit niet geschikt is voor de nacht, in de baby dry zit iets wat meer urine op kan vangen wat in de active fit niet zit. Maar als je dreumes niet gigantisch veel plast dan kan het echt geen kwaad. Mijn neefje heeft ook alleen maar active fit.

Maar babydry is goedkoper, dus ik snap eerlijk gezegt niet dat er veel geld uitgegeven wordt aan acitive fit. De pampers babydry geeft ook genoeg mee om lekker mee te kunnen spelen, tenminste ik heb nog nooit een dreumes of peuter gehoord dat hij liever active fit om wil zodat hij beter kan spelen…



Wat een gedoe met al die verschillende pampers… :mrgreen: Wij gebruiken gewoon kruidvat merk…




Hier ben ik het niet helemaal mee eens :lol: :wink:



Voor mijn dochter echt alleen maar active fit. Ook 's nachts! Gebruik ik baby dry dan is

ze echt binnen een uur helemaal nat.

Niet elk kind is hetzelfde vandaar de verschillende soorten luiers :wink:

Bij de oudste gebruikte ik ook alleen de active fit versie… dag en nacht maar toen rekte de groene pakken nog niet mee… Nu bij de jongste heb ik alleen de groene liggen, dag en nacht… De groene rekken idd gewoon goed genoeg mee en zeker in vergelijking met een paar jaar geleden. Ik vind er geen verschil meer in zitten en heb liever een paar luiers meer in een pak… Gebruik ook wel eens de rode (broekjes) maar die heeft ie snachts nog niet aangehad…



Gewoon een kwestie van proberen en wat je zelf fijn vind…

ik gebruik hier ook maat 5 van de baby dry versie.

geen problemen mee tot noch toe.



suc6!