Pakket retour H&M, HOE??? Help

Voor het eerst besteld bij H&M en nu moet alles retour, maar ik snap er geen bal van…



*alles gaat retour, betaal ik dan 4,95 + 1.00 kosten of alleen die 1 euro???


  • Moet ik het zelf naar het postkantoor brengen of hebben ze een retourbelservice oid???



    (voorbeeld wehkamp, daar moet je altijd bellen met de artikelnummers die retour gaan)



    Ik kan echt niets vinden op het bonnetje wat er bij zit!Ik wil het niet verkeerd doen en dadelijk met de kosten zitten…



    Dus H&M kenners, graag uw hulp :mrgreen:

Volgens mij kun je het ook gewoon naar de winkel brengen, daar weten ze precies hoe het zit met de verzendkosten. Maar volgens mij moet je sowieso die EUR 4,95+1,- betalen en ik heb het toen gewoon bij ons op het postkantoor ingeleverd. Als het goed is zit er een retour-sticker op de bon :think:

Nee als je ze nu naar de winkel terug brengt, krijg je een tegoedbon van het hele bedrag en deze is maar 3 maand geldig.



Je kan het pakket gewoon naar het postkantoor brengen, maar wat je nu aan verzendkosten moet betalen weet ik niet…

Ja er moet een retourticket (plakker) op de bon zitten.Volgens mij staat daat ook wel op wat het kost.



Maar je kan het ook naar de winkel terug brengen,je krijgt dan alleen geen geld terug maar een kaart die 3 maanden geldig is.

Je betaalt dan 4.95 plus die 1 euro . ALs het goed is staat dat op de retourbon…

geen ervaring mee, en die ga ik niet krijgen ook denk ik!



maar wat stom zeg…een tegoedbon die 3 maanden geldig is! :naughty:

betalen als je iets retour doet??? :shock: :naughty:



voor mij geen h&m dus :silenced:

@jacsansil wrote:

betalen als je iets retour doet??? :shock: :naughty:



voor mij geen h&m dus :silenced:




Dat is bij de meeste postorderbedrijven zo.

Als je bij Wehkamp iets terug stuurd betaal je ook de verzendkosten.

Maar dat zin niet de kosten voor het terugsturen maar dat zijn de verzendkosten van de artikelen die ze naar jou gestuurd hebben :wink:

maar die betaal je bij de h &m toch ook al?

@Greetje14 wrote:

@jacsansil wrote:
betalen als je iets retour doet??? :shock: :naughty:



voor mij geen h&m dus :silenced:




Dat is bij de meeste postorderbedrijven zo.

Als je bij Wehkamp iets terug stuurd betaal je ook de verzendkosten.

Maar dat zin niet de kosten voor het terugsturen maar dat zijn de verzendkosten van de artikelen die ze naar jou gestuurd hebben :wink:






Nee, bij de wehkamp heb ik nooit verzendkosten betaald als het hele pakket retour ging, daarom twijfelde ik dus!!

(als je 1 artikel houdt, dan moet je wel die verz.kostenbetalen)



Naar de winkel brengen is geen optie, hier in de omgeving geen H&M.





Die sticker heb ik inmiddels kunnen ontdekken :shifty: whoops…

Ik breng het dan morgen wel naar het postkantoor.



Je hoeft dus blijkbaar niet de bellen of te mailen dat je een pakket retour stuurt??? En voor de zekerheid betaal ik dan die 4,95 + 1 euro…

(moet ook geen gezeur krijgen om die paar euro natuurlijk)













(ik ga iig niet meer bestellen bij h&M…duurde enorm lang, bestelling niet compleet en terugsturen is een enorme puzzel…) :oops:

Ik bestel altijd bij H&M en heb nog nooit problemen gehad, hoef nooit lang te wachten en retour gaat ook goed…

Ik ben ook fan van online H&M!!! :thumbup: :dance:

Als je ALLES terugstuurd, hoef je geen verzendk. te betalen, alleen die ene euro.



(gewoon even goed lezen en verder kijken dan je neus lang is dus minniemouse :-* )




Als je de artikelen terugstuurt gebruik dan altijd het voorgedrukte adreslabel. Alleen de retourkosten à € 1,00 worden je in rekening gebracht, ongeacht de grootte en het gewicht van het pakket. Deze kosten worden achteraf verrekend.
Zou je een bestelling willen retourneren, kun je dit natuurlijk ook doen via het afleverpunt waar je je bestelling hebt opgehaald.

De verzendkosten zijn gelijk, ongeacht het aantal artikelen dat je hebt gekocht. Als je een deel van je bestelling terugstuurt, worden de verzendkosten dan ook niet vergoed.

@#puk# wrote:

Ik ben ook fan van online H&M!!! :thumbup: :dance:

Als je ALLES terugstuurd, hoef je geen verzendk. te betalen, alleen die ene euro.



(gewoon even goed lezen en verder kijken dan je neus lang is dus minniemouse :-* )




Als je de artikelen terugstuurt gebruik dan altijd het voorgedrukte adreslabel. Alleen de retourkosten à € 1,00 worden je in rekening gebracht, ongeacht de grootte en het gewicht van het pakket. Deze kosten worden achteraf verrekend.
Zou je een bestelling willen retourneren, kun je dit natuurlijk ook doen via het afleverpunt waar je je bestelling hebt opgehaald.

De verzendkosten zijn gelijk, ongeacht het aantal artikelen dat je hebt gekocht. Als je een deel van je bestelling terugstuurt, worden de verzendkosten dan ook niet vergoed.


aaah... :oops: Oops , heb ik je verkeerd geadviseerd dus Minniemouse. Je hoeft als je alles terug zendt dus maar 1 euro te betalen.

Ik heb tot nu toe niet alles teruggestuurd naa H7M, maar steeds maar een deel. Ik vind het helemaal niet duur hoor.

Mijn zus heeft vorige week iets terug gestuurd, ze hoefde niets te betalen.

Alleen de sticker met het adres van H&M over haar adres heen, en afgegeven bij de tnt balie.

Nee aan TNT hoeft ze dan niets te betalen maar wel aan H&M ( 1 euro als ze alles terugstuurt) :wink:

@#puk# wrote:

Ik ben ook fan van online H&M!!! :thumbup: :dance:

Als je ALLES terugstuurd, hoef je geen verzendk. te betalen, alleen die ene euro.



(gewoon even goed lezen en verder kijken dan je neus lang is dus minniemouse :-* )




Als je de artikelen terugstuurt gebruik dan altijd het voorgedrukte adreslabel. Alleen de retourkosten à € 1,00 worden je in rekening gebracht, ongeacht de grootte en het gewicht van het pakket. Deze kosten worden achteraf verrekend.
Zou je een bestelling willen retourneren, kun je dit natuurlijk ook doen via het afleverpunt waar je je bestelling hebt opgehaald.

De verzendkosten zijn gelijk, ongeacht het aantal artikelen dat je hebt gekocht. Als je een deel van je bestelling terugstuurt, worden de verzendkosten dan ook niet vergoed.





Ik heb die bon echt werkelijk 100 x gelezen hahahaha en kwam er nog niet uit.... :oops: SCHAAM...

Heb je die tekst van de site dan??? Want moet eerlijk toegeven dat ik er niet aan gedacht heb om daar eens te kijken...whoopss...

nouja, zullen die zw.hormonen wel zijn :shifty:


IIG bedankt, ik ga het pakket retourneren en netjes die euro overmaken...
(en daarna bestel ik nooit weer, zorg wel dat ik dan eens in de winkel zelf shop hihihihihi)

Je hoeft niet te betalen hoor. heb ik ook niet gedaan. Je krijgt een formulier erbij en een daarvan moet je op het pakker plakken. Ik zat eerst ook te zoeken. Dan doe breng je het naar een postkantoor.



Ooh je moet wel kosten betalen. Dat wist ik niet. Maar goed.

Volgens mij betaal je alleen maar die ene euro hoor.

Was je bestelling onverwachts incompleet?

Want als je online bestelt kun je aangeven of je alles in één keer wilt ontvangen of in gedeelten als het niet in één keer leverbaar is.

Dus misschien krijg je de rest dus later?



Ik heb net ook voor het eerst wat retour gezonden omdat ik het wilde ruilen voor een andere kleur en nog wat wilde bijbestellen (normaal ga ik liever naar de winkel waar ik ook altijd gewoon mijn geld terug krijg trouwens!) maar nu vroeg ik me wat af: Duurt dat ook weer ongeveer 2 weken dat retourzenden en andere kleur krijgen? Want ik kan het nu niet online volgen en dat vind ik irritant.



In de winkel hebben ze trouwens vaak lang niet alles wat ze online hebben en de producten verschillen ook door verschillende leveranciers.

Er zit dus heel irritant verschil tussen het boekje, de onlineshop en de winkel! Hoezo verslaafd :oops: :silenced: .

Er was 1 artikel uitverkocht!!



De bestelling was compleet en leverbaar toen ik bestelde, na 1 week ging ik kijken of de boel al verstuurd was en toen was er ineens 1 artikel af. Kon niet zien welke dus dat moest ik dan afwachten.



Ik heb het gister naar het postkantoor gebracht en dat ging idd gewoon makkelijk. Zal ik die 1 euro nog even overmaken en dan is het klaar met H&M online haha.

Ik zoek dan wel een gewone H&M winkel op…