Pacco doek en kleding

Sinds vandaag proberen we een pacco-doek uit. Er is alleen een ding waar ik enorm over twijfel: hoeveel kleertjes moet ze er nog bij aan?

Ik heb haar nu alleen een romper met lange mouwen aangedaan (zoiets stond in de handleiding) en een deken over.

Hoe doen jullie dat?

Precies wat wij deden. Is warm hoor zo’n ding. Hoop dat jullie er baat bij hebben.

wij doen Merel zonder broekje en met rompertje met lange mouw en zonder trui of met rompertje met korte mouw en met trui erin. En dan gewoon onder haar beddegoed, dwz 3 dekentjes en lakentje. Toen het buiten minder koud was alleen met rompertje.

wij doen Merel zonder broekje en met rompertje met lange mouw en zonder trui of met rompertje met korte mouw en met trui erin. En dan gewoon onder haar beddegoed, dwz 3 dekentjes en lakentje. Toen het buiten minder koud was alleen met rompertje.

Lucky, dat klinkt best warm…

Ik heb haar echt alleen een romper aan, dan een laken en deken over en ze voelt warm genoeg vind ik :slight_smile:

En ze slaapt eindelijk weer beter in en lekker door :inlove: :dance:

het ligt ook wel aan de kamertemp. In haar kamertje is het niet heel warm te krijgen, nu is het gewoon koud, ondanks dat de kachel vol open staat. Ze voelt niet heel warm aan als ik haar eruit haal, gewoon lekker

Wij hebben dan wel een ander merk, maar ook hier een romper, shirtje met lange mouw en dan een laken en dekentje erover. Soms laat manlief zijn broek ook nog wel eens aan, die zijn over het algemeen niet dik op deze leeftijd en alle keren is hij niet te koud of oververhit.