Paasfeest Slagharen

Gaan er meer mensen eerste paasdag naar Slagharen?



SBS6 gaf vorige week gratis kaarten weg voor het paasfeest in Slagharen.

Ik heb er gelukkig 4 kunnen bemachtigen en we hebben er onwijs zin in. Als het goed is wordt het ook prachtig weer :smiley:



Het enige jammere vind ik dat ik dan op marktplaats kijk en zie dat er gewoon mensen zijn die ergens gratis kaartjes kunnen bemachtigen en er tussen de 15,- a 50,- euro voor durven te vragen. (vaak per 4)

Maar je hebt ze gratis gekregen, geef ze gewoon weg aan mensen die het kunnen gebruiken.

Jammer dat er zoveel mensen zo geldbelust zijn. :frowning:






Ik heb er zin in!!!

Ja ik was ook op zoek naar de kaartjes maar ik heb het toch maar niet gedaan.

Het word me denk ik te druk morgen :? en ik ben net 3 week geleden geopereerd aan een breuk en de hele dag lopen zie ik niet zo zitten.



Maar idd wel sneu dat mensen gewoon weer de kaartjes door verkopen.

Er zijn zoveel gezinnen die nooit heen kunnen omdat het gewoon te duur is.



Veel plezier morgen

veel plezier zondag,



zal idd wel druk worden…

Mijn vriendin heeft er ook 4 dus die gaat ook, ik heb het helaas niet meegekregen. Maar het zal idd wel druk worden denk ik ja.

Veel plezier alvast!!

veel plezier!



Ik had wel gehoord van deze actie, elk jaar is deze actie op eerste paasdag. Vorig jaar regende het was het niet zo druk, maar nu het mooi weer word zal het onwijs druk zijn. Mij niet gezien dus :mrgreen:





En dat doorverkopen snap ik ook niet, maar snap de mensen die erin ‘trappen’ ook niet. Als ik weet dat iets gratis is ga ik er echt geen geld voor bieden. Dan maar voor een andere dag!

Het zal inderdaad belachelijk druk zijn, maarja… we hadden toch niets gepland staan met pasen :wink: En voor de kids is het wel leuk (de twee grote dan)



Ik heb 4 kaarten extra besteld voor mijn vriendin, die was namelijk een weekendje weg met haar vriend en wist niet van de actie, maar hij rijd in een Caddy voor zijn werk en ze hebben geen eigen auto.



Ik had al bedacht dat als ze niet konden vanwege vervoer ik de kaarten weggeef. Het zijn natuurlijk van die barcode kaarten die je gemaild krijgt.



Ik kan ze wel 100 keer verkopen als ik zou willen, maar vind dat gewoon echt sneu.

Zal in eerste instantie mijn andere vriendin vragen, maar anders mag iemand ze gewoon afhalen versturen heeft nu nog weinig zin denk ik.

@Mutsie86 wrote:







En dat doorverkopen snap ik ook niet, maar snap de mensen die erin ‘trappen’ ook niet. Als ik weet dat iets gratis is ga ik er echt geen geld voor bieden. Dan maar voor een andere dag!




Tja ligt er toch aan?

Als je normaal 20 euro pp moet betalen en nu 20 euro voor 4 kaartjes dan zou ik dat juist wel doen.



Ik koop heel vaak kaartjes die mensen hebben gewonnen bij bv de postcodelotery.

Ik trap nergens in hoor. Ik betaal gewoon minder dan bij de kassa.



Het interesseert mij niet hoe ze er aan komen maar of het voor mij voor een koopje is. :slight_smile:

Madre, dat kan ook, maar had het even over dit geval. De kaarten die TO heeft, is alleen geldig voor eerste paasdag. De kaarten die worden aangeboden op marktplaats dus ook. Dan had ik er geen geld voor over. Als het nu voor een dag is wat je zelf uit mag kiezen, dan is 20 euro voor 4 kaarten niet veel idd.

@Mutsie86 wrote:

Madre, dat kan ook, maar had het even over dit geval. De kaarten die TO heeft, is alleen geldig voor eerste paasdag. De kaarten die worden aangeboden op marktplaats dus ook. Dan had ik er geen geld voor over. Als het nu voor een dag is wat je zelf uit mag kiezen, dan is 20 euro voor 4 kaarten niet veel idd.






Sorry het zal wel aan mij liggen maar het komt toch op hetzelfde neer met die dagen? :think:

Of het nou voor 1e paasdag is of iedere andere dag.



Net wat Madre zegt, maakt het jou uit hoe ze aan die kaarten komen…

nou ik zie wel verschil tussen gratis gekregen kaarten die je dan door verkoopt voor geld. Of zelf gekochte kaarten die je dan doorverkoopt. :eh:

Maar goed, dit is geen discussietopic dus ik ga weer ontopic.

wij hadden ook via marktplaats kaarten gekocht en zijn vandaag heen gegaan en waren binnen 3 uur ook weer het park uit jee wat druk en wat een warmte was niet leuk :? de kids vonden het niet erg dat we na huis gingen begonnen er zelf al om te vragen want min half uur wachten voor draaimolen vonden ze niet leuk :frowning:

Wat maakt het nou uit of het gratis gekregen kaarten of gekochte kaarten zijn die je doorverkoopt… je bent nog altijd goedkoper uit dan wanneer je kaartjes aan de kassa koopt. En je hoeft ze niet te kopen natuurlijk…



Maar inderdaad… dit is geen discussietopic :slight_smile: Ik vind Slagharen vreselijk (sorry), net als alle grote pretparken. Wij zijn tweede paasdag naar het Aviodrome geweest. Heel erg leuk, prachtig weer en níet druk :slight_smile: