Paasbrunch

Dit weekend willen we gaan brunchen met een stel vrienden. Nu zoek ik nog wat lekkere ideeen/recepten, dus brand los!

Sandwiches maken?

Kleintjes dan bedoel ik.

En die zalmrolletjes misschien een ideetje?

Ow enne… paas eieren natuurlijk! :mrgreen:

verschillende soorten brood. Wit brood, suikerbrood, donker brood, paasstol, afbakbroodjes.



Kruidenboter, roomboter en margarine. Roomboter heb je nu ook in een lammetjesvorm.



verschillende soorten beleg: luxere vleeswaren, zalm, paar soorten jam



Warme dingen erbij: een soepje of een kroket, knakworst in bladerdeeg of mini saucijzenbroodjes.



schaaltjes met paas eitjes of een etagiere met allerlei zoete hapjes.



Leuk tafelkleed en leuke servetten, de tafel mooi dekken dan lijkt het al heel wat! En vleeswaren op schaaltjes doen en jam enz in bakjes dan staat het al een stuk sjieker.

Ben het met Mutsie eens maar zou in plaats van margarine voor halvarine gaan en de kruidenboter weg laten. Roomboter is wel erg lekker. Wat betreft vleeswaren, boterhamworst is er voor kinderen nu ook in paasstijl.



Verder natuurlijk lekker warme eieren, bij de afbakbroodjes ook croissants, een grote glazen kan met verse jus, koffie/thee uit kan met mooi servies, eventueel pasteitjes en ragout of worsten/sausijzenbroodjes.



Overigens voor wie het niet weet en zwanger is: verpakte gerookte zalm mag niet voor de gene die zwanger zijn :wink:

Ik zat meer met kruidenboter voor bij de soep in mijn hoofd :drool:



En idd sapjes! Was mij ontschoten :lol:

Ik ben wel benieuwd.

Waar heb je uiteindelijk voor gekozen?