Paars.....

is dat een typisch meiden kleurtje of kan het ook voor jongens?!? :think:

Ik vind donker paars en aubergine heel mooi bij een jongen staan

Voor de kinderkamer bedoel je? Mooi donkerpaars kan zeker voor een jongen, lila en lichtpaars vind ik inderdaad meidenkleurtjes.

Ja voor 1 wand in de kinderkamer

Hier heeft mijn middelste (5 inmiddels) ook paars uitgekozen voor zijn kamer (en het is toch ook echt een jongen!). Hier dus een hele donkerpaarse wand, gecombineerd met een zilveren wand en twee lichtblauwe wanden.

Resultaat is erg leuk moet ik zeggen!

Dus nee, ik vind paars geen typische meidenkleur!

Dat is de lievelingskleur van mijn zoontje :slight_smile:

Dus ik vind dat het voor alle2 kan

Ja hoor kan wel!

Lijkt me ook mooi in de combinatie met grijs! :thumbup:

paars kan voor allebei vind ik! :thumbup:

Onze babykamer van Lucas was lila met wit. nu heeft hij natuurlijk een hele andere kleur op de muur :wink:

vond het voor een jongen en meisje kunnen. zal even een foto zoeken.

Paar vind ik wel kunnen maar Lila vind ik persoonlijk te meisjesachtig…

Mateo heeft heel vaak paarse kleding aan en staat hem leuk. Een donkerpaarse muur zou ik heel gaaf vinden

Ik zou dan inderdaad ook voor donker paars gaan… Met zilver…

donkerpaars vind ik een erg mooie jongenskleur hoor! Ik heb voor nano een paarse commode gemaakt, en hij draagt ook regelmatig paarse kleding.

Ik vind donkerpaars ook mooi voor een jongen hoor…

Zeker 1 zo een wand die er dan uitspringt… en dan is zilver erbij idd mooi… maar beige ook!

Als het klaar is krijgen we foto’s te zien he ;-)???

Liefs,

Wishgirl

Het idee van 1 wand die eruit springt vind ik leuk, dat heb ik ook met Joas zn kamertje gedaan (1 oranje muur), maar ik zou niet voor paars kiezen. Ook niet voor een meisje, omdat ik dat hele paars geen mooie kleur vind. Maarja, aan deze reactie heb je niet veel zeker :angel: :roll:

Donkerpaars roeleert voor jongens hoor!

Sterker nog ik heb zelfs manlief zover weten te krijgen dat hij eindelijk mooi paars aan wil. Staat zo mooi bij zijn grijze met zwarte haar :angel: :wink: *of was het nu zwarte met grijze haar :think: :angel: *

Ja die haarkleur verandert he… hahah…

Over een poosje is het dus echt grijs met zwart :wink:

Om even op de kamer terug te komen… Ik heb bij mijn dochter ook 1 muur een andere kleur… Ik heb voor haar kamer gekozen voor aquablauw… 3 muren lichtaqua en 1 muur donkeraqua… Op alle muren een rand gesjabloneerd in limegroen…

Dan de assecoires in helder blauw en limegroen… en de gordijnen ook in limegroen. Lampjes weer blauw…dekbedovertrek ook blauw…

Meubels wit…

Liefs,

Wishgirl

Ik had voor Joy dr kamer, donkerpaars met aquablauw! als hoofdkleuren.

Later aangevult met roze hihi. Maar als het een jongetje was geworden dan had ik t wellicht aangevult met andere blauw! of groen of oranja of geen iedee maar…

Ja het kan prima hoor, vind ik!

TS krijgt hier een ideeën haha…

Wordt een supermooie kamer…!!! Ik voel het!!!

Donkerpaars met zilver is erg mooi :dance:

Ik vind ook dat paars heel goed kan voor een jongen, hoor! :thumbup: :mrgreen: