Paardrijden

Emma heeft donderdag haar eerste paardrijles gehad… ze wilde dit al een hele poos maar ze moest eerst haar zwemdiplomas hebben anders werd het te druk vonden we en ze was ook nog te jong. maar aangezien ze nu op mag voor C mag ze ook paardrijden. Ik haar opgegeven om in mei te beginnen belden ze me deze week op of ze niet nu al mocht beginnen…

dat mocht wel van mij

woensdag kreeg ze een rondleiding en donderdag had ze haar eerste les!!

ze vond het geweldig… ze was klaar en wilde eigenlijk meteen weer. ze zei ook meteen mama mag ik het nu blijven doen mag het mag het… ik had al een 10 rittenkaart gekocht nou ze was helemaal blij!!!

en het was heel leuk… ze moeten veel zelf doen en ze krijgen hulp van oudere kinderen…

Helemaal geweldig. Mijn dochter is ook een paardenfan en mag sinds kort dus ook op haar pony rijden ze kan er ook geen genoeg van krijgen. Errug leuk!

Goh wou dat ik ook weer eens kon gaan paardrijden heb het te lang niet gedaan, maar durf niet zo goed naar een manege om te rijden.

Heb op mijn oude manege nogal nare aanvaringen gehad met een paar meiden, aangezien ik van de grote stad kwam en in een boerendorpje les had. :oops:



Maar ik mis het vreselijk. :frowning:

Tijgertje Vervelend dat je die ervaring gehad hebt helaas hoor ik het vaker. Maar probeer toch eens een andere manege als je die mogelijkheid hebt. Het zou toch zonde zijn om daarom niet meer te gaan.



Sinds een paar jaren heb ik mijn dieren aan huis maar heb voorheen op verschillende lokaties gestaan met mijn dieren. En er zijn echt plaatsten waar het heel gezellig is!



Groetjes

Leuk joh de eerste paardijles!



Ik ben nog geen moeder, maar zat even rond te neuzen op de site…



Ik kan me mijn eerste rijles nog precies herinneren, ik was toen 6!

Leuk paardrijden.



Zoë wil ook op paardrijden.

ik wil dat ze eerst haar zwwemdiploma heeft.

En dat vind ik ook prijzig zat.

Nou kwam mijn moeder vorige week, die werkt bij iemand in huis.

En die heeft paarden, nu wil die meid Zoë wel alvast les gaan geven in de school vakantie.

Zoë kan niet wachten.

Echt fantastsche, ik kan trouwens ook niet wachten tot ze het een beetje kan.

Kunnen we samen lekker rijden.

romay is al vanaf baby af aan gek op paarden…

Ze zit op zwemles dus eerst een diploma halen…maar ze gaat vaak met mijn schoonzus mee die drie paarden heeft en ze helpt daar dan mee en mag er vaak even op rijden,op zo’n heel groot paard,hihi…ze vind het geweldig…

Ook op een shetlandpony mag ze graag rijden,maar nu is het nog heel af en toe…

hier is ze trouwens druk bezig in de les…



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=21046