paardenworst

Weet iemand of je paardenworst mag eten als je zwanger bent? [/list]

Zolang die verwerkt is dus bijvoorbeeld gerookt mag het . Als het maar niet rauw is .

Dank je wel. Mijn vader is gisteren aangekomen en heeft paardenworst mee genomen :smiley: Paardenworst is overigens toch altijd gerookt?

@Rebecca* wrote:

Dank je wel. Mijn vader is gisteren aangekomen en heeft paardenworst mee genomen :smiley: Paardenworst is overigens toch altijd gerookt?






Hmm, lekker! Ik heb het ook gegeten en er nooit bij stil gestaan. Stond/staat nergens expliciet vermeld als rauw vlees,volgens mij is het ook gerookt, dus ja.



Laat me raden, je vader komt uit de Drechtsteden? Haha.

Mijn moeder neemt ook zo nu en dan een ring voor me mee,maar kan het nu ook bij de Appie halen…

@Rebecca* wrote:

Dank je wel. Mijn vader is gisteren aangekomen en heeft paardenworst mee genomen :smiley: Paardenworst is overigens toch altijd gerookt?




Wat ik me eigenlijk meer afvraag, maakten ze er bij de Douane geen punt van? Vlees c.q. voedsel het land in?

Nee, mijn vader komt uit Leiden. :smiley:



Nee hoor, zijn koffer wordt iedere keer open gemaakt en tot op heden toe is er nog niets uit gehaald. Zo heeft hij kaas, snoep, kruiden, worst en zelfs al eens vis mee genomen. :smiley:

@Rebecca* wrote:

Nee, mijn vader komt uit Leiden. :smiley:



Nee hoor, zijn koffer wordt iedere keer open gemaakt en tot op heden toe is er nog niets uit gehaald. Zo heeft hij kaas, snoep, kruiden, worst en zelfs al eens vis mee genomen. :smiley:




Oke.



Handig dat hij toch zo wat lekkers mee weet te krijgen.