Ik ben nu paar week zwanger, maar heb er dagen tussen zitten dat ik echt futloos ben. en lig dan ook al savonds vroeg in me bed.
vandaag ook echt zo’n hangdag terwijl er wel even wat moet gebeuren… dus ben voorzichtig begonnen met dweilen, met pauzes want daarna ben ik kapot…
meer mensen hier last van?
Vermoeidheid is echt zo’n kwaaltje dat in het begin van de zwangerschap heel veel voorkomt, dus waarschijnlijk voor velen heel herkenbaar.
Juist in het begin en op het einde kan je daar last van hebben! Ik had er bij beide zwangerschappen tot 12 weken extreem veel last van. Rond 9 weken bij allebei echt een dieptepunt. Het viel deze keer in de meivakantie maar de eerste keer heb ik me ziek gemeld. Nu komt de vermoeidheid weer wat terug
@Tedski wrote:
Juist in het begin en op het einde kan je daar last van hebben!
Wou ik idd ook typen… juist in het begin (en op het eind) erg moe.
Deze zw.schap was het bij mij het ergst en hield het aan tot 16 weken… en kom deze keer ook niet echt terug op mijn normale energie niveau. Heeft er vast iets mee te maken dat er al 3 rondsjouwen en we dus ook naar school moeten enzo :lol:
Yup… Overdag uit me werk ging ik altijd even slapen. Anders kon ik de avond niet in. In het begin en eind zal je er veel last van hebben! neem rust als je lichaam het aangeeft…
Ik was ook vanaf week 6 doodop… Veel slaapjes tussendoor gedaan; als ik uit mijn werk kwam etc. Het is ondertussen wel verbeterd, maar helaas behoor ik niet tot de groep dat in de tweede helft van de zwangerschap een werkelijke energie-opleving heeft… :wall:
Ik was met 5 weken doodop!
Storte om 6 uur in en sliep dan tot de volgende ochtend,.
Niet handig als je in de klas zit met een groep kleuters.
(ben een paar keer bijna in slaap gevallen)
Heel herkenbaar dus, vooral lekker aan toegeven als je daar kans voor hebt.
idd ik ben nu bijna 7 week… en heb net uur op de bank gelegen… terwijl het buiten zulk heerlijk weer is, ik heb totaal nergens zin in.
ook niet leuk voor vriendlief, die komt zo thuis van werken, en dan hang ik hier wat om.
Echt even aan toegeven hoor. Dan maar ongezellig, jij moet met die vermoeidheid leven. Een ander heeft makkelijk praten. Vergeet niet: je bent een mensje aan het maken in je lijf! Dat kost energie
Ja hoor, heel herkenbaar.
Lekker aan toegeven!
Wat de dames al zeggen, je bent letterlijk nu de placenta, beeb, alle orgaantjes ed aan het ‘maken’ dat vreeeeet energie! Hoezo zou je dan verplicht gezellig moeten zijn? Is het niet gezellig om in de avond samen bank te hangen? Voordeel voor je partner is wel dat als jij je oogjes (even) dicht hebt dat hij de baas is van de afstandbediening. :mrgreen:
Had ik ook, heel snel en duurde ook wel tot week 12 a 13 dat dat weer wat beter werd. De hele nacht geslapen en sochtends wakker worden en het gevoel hebben alsof ik niet had geslapen. Komt goed, hoort erbij!
nou idd zo wordt ik sochtends ook wakker, van he nu de nacht al om kan nog wel even slapen.
vanmiddag ff lekker het bos ingeweest aan de wandel, maar daarna ben ik kapot.
en totaal geen zin in eten… bleh staat me tegen, heb hier ook floradix tabletten in huis liggen, maar karin zei dat ik daar beter nog maar niet mee kon beginnen ivm bloedprikken bij eerste bezoek vk…
wat denken jullie?