paar dagen geen poep

dochterlief heeft al een aantaldagen niet gepoept. Haar buikje voelt soepel aan en ik heb ook niet het idee dat ze er last van heeft, dus niks niet kramperig enzo.



Nu maak ik mij toch wel een beetje zorgen. Komt dit vaker voor?



ze krijgt bv met daarbij bijvoeding, niet veel bijvoeding. dus zou het kunnen dat ze geen poep heeft omdat e dan te weinig voeding binnen krijgt?

Jayden heeft daar sinds een tijdje ook last van, hij poept nog maar 1 x per week zelfs… Zijn buikje voelt ook soepel aan, dus de huisarts zegt dat er niks met hem aan de hand is. Hij is verder ook gewoon vrolijk en beweeglijk en net als ie altijd was…

Als je twijfelt kan je beter je huisarts even bellen, kan die even naar haar darmpjes luisteren, en als alles goed is ben jij iig even gerust gesteld. Ik was toen op een maandag met Jayden naar de huisarts geweest, die zei als ie donderdag nog niet gepoept heeft krijgt ie een klysma. En woensdags poepte hij gelukkig.

Ik zou dus gewoon ff bellen als ik jou was!

Jayden heeft ook af en toe dat hij een dag niet heeft gepoept, maar die poepluier haalt hij later altijd ruimschoots in :inlove:

jah… dr was eindeljik poep…



ze is al wat ouder dus was het niet normaal dat het zolang uitbleef, maar na een hele dag jengelen en huilen veel roosvisee laxo is de boel losgekomen!



t komt wel vaker voor dat ze weinig poepen met alleen bv, maar niet in combinatie met gewone voeding.



Dit is gekomen door de prednisonkuur die ze heeft gehad! maar gelukkig… t probleem is verholpen! :dance: