ok, dat is duidelijk. Is zeker wel erg prijzig?
Ja, dat wel… een flesje van 200 ml kost rond de 30 euro, maar daar doe je dan wel heel lang mee.
Tot een aantal jaren geleden terug, gebruikte ik het ook. Eerst een ander merk, maar die was toen opeens niet meer te koop bij de apotheek.
Eigenlijk heb ik geen idee meer waarom ik die P20 niet meer gebruik, want als je je niet goed insmeert, dan zie je precies waar je wat gemist hebt :lol: (goed met je gedachten erbij dus insmeren)
:think: Waarschijnlijk de prijs in combi dat ik het niet zo heel vaak gebruikte ivm werk en het jaar erop wil ik liever weer nieuw.
Ook kan ik niet tegen alle zonnecremes en deze ging dus prima. (dat is voor mij dus een reden dat ik nooit zwitsal zal gebruiken, juist ivm de parfum die erin zin)
Oja, ik kan mij ook nog herinneren dat het spul best vlekken kan maken op je kleding als het daarop komt.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Ik heb de ultrasun en die zit onder de 20 euro.
@M@@ike wrote:
Ik heb de ultrasun en die zit onder de 20 euro.
voor jezelf of (ook) voor de kinderen? en als je die voor de kinderen gebruikt; bevalt dat? ik heb het nog nooit geprobeerd… :think:
Ja gebruik het voor het hele gezin en vind het ideaal.
Het is ideaal spul tegen de zon, maar…
het droogt de huis ontzettend uit. Je huis droogt toch al sneller uit in de zon , maar met P20 helemaal, dus s’avonds goed je kleintje insmeren na het douchen !
p20 is als ik het goed heb factor 20?
volgensmij maakt de factor niet uit maar de subsantsie?
ik snap namelijk nog steeds niks van die factors.
met factor 60 verbrand ethan ook al smeer ik hem regelmatig in.
speciale zonnebrand met factor 10 uv B en factor 7 uvA verbrand hij dus helemaal niet.
wie snapt er wel iets van die factors??
Ik werk op een kdv en daar hebben wij ook p20. We gebruiken t alleen voor de peuters vanaf 2 jaar en ook niet bij kinderen met een gevoelige huid. Het is wel superspul :thumbup:
Tot hun tweede heb ik ook geprobeert om ze zo veel mogelijk uit de zon te houden. Nu is dat echt onmogelijk :lol: Sinds we drie weken geleden verhuisd zijn, zijn de kids de hele dag buiten aan het spelen. Zalig!!!
Ze hebben echt een buitenspeelkleur en Stan krijgt zelfs zomersproetjes :inlove: