owww... is niet leuk ...

sjips !



Net de laaste aflevering van Heroes season 2 gekeken …

House M.D. is ook al weer voorbij voorlopig …

the 4400 duurt ook nog tijden voordat het weer gaat beginnen…



nu hebben we voorlopig aleen Gray’s om stiekum al te kijken elke week … maar we hebben nu toch echt een groot serie gat !



Wie heeft er een goede tip qua serie om mee gaan te beginnen ?

Ik heb hier zown hormonster in huis die haar broodnodige serie voer regelmatig moet hebben.

Je bedoelt afl. 11 van seizoen 2???



Dat is namelijk de laatste aflevering die ik zojuist ook heb gekeken :mrgreen: En volgens mij zijn er toch nog geen nieuwe afl. uit?

(klikkerdeklik)





-Kyle XY :thumbup: :thumbup: :thumbup:

-Jericho :thumbup: :thumbup:

-Eureka :thumbup:

-Pushing Daisies

-Jake 2.0

-Journeyman

-Reaper

-Chuck

-Bionic Woman (nieuwe serie)

-Torchwood

-ReGenesis

-Drive

-The lost room

-Traveler

-Supernatural





Succes :mrgreen:

@Debbie & Lana wrote:

Je bedoelt afl. 11 van seizoen 2???



Dat is namelijk de laatste aflevering die ik zojuist ook heb gekeken :mrgreen: En volgens mij zijn er toch nog geen nieuwe afl. uit?




jups aflevering 11… “Powerless”.

the end of volume 2 :frowning:



Rivella: ik gaat eens snuffelen :slight_smile: (btw klik is ook een geweldige site om info van series te vinden)

@Loeksel wrote:

sjips !



Net de laaste aflevering van Heroes season 2 gekeken …

House M.D. is ook al weer voorbij voorlopig …

the 4400 duurt ook nog tijden voordat het weer gaat beginnen…



nu hebben we voorlopig aleen Gray’s om stiekum al te kijken elke week … maar we hebben nu toch echt een groot serie gat !



Wie heeft er een goede tip qua serie om mee gaan te beginnen ?

Ik heb hier zown hormonster in huis die haar broodnodige serie voer regelmatig moet hebben.




Ik ben een groot fan van elke net5 dinsdag en maandagavond… Maareh Gray’s stiekum? ik mis toch niks of wel zijn ze alweer begonnen?

Misschien heeeeeeeeeeeel dom :oops: …maar waar kijken jullie dit in hemelsnaam? toch niet op de computer??? of echt ALLES branden en dan in de DVD ? dat ik toch geen doen? kan ook niet bij ons want beneden geen DIFIX of hoe je dat ook schrijft… :oops: …vraag ik mij wel vaker af als ik lees dat iemand een hele serie in een weekend kijkt :shock: … :oops: :oops: :oops:

Wij zijn nu prison break aan het kijken op dvd.

Kijkt lekker op de tv dan op de pc :wink:

Maar een aanrader is Weeds…zijn al 2 seizoenen van…geweldige serie :thumbup:

Hahahaha, ja wij hebben ook wel eens een hele serie in een weekend gekeken :oops: :lol:



Wij branden alles op dvd of cd en kijken die dan 's avonds in bed.

We hebben nu ons vaste lijstje en krijgen elke dag wel een paar afleveringen van leuke series binnen.

Wij halen de dvd’s in België op de vrije markt, daar kopen we ze (afhankelijk van de bui van de verkoper)voorr €0,17 tot €0,19 per dvd.

Het is echt een hobby van mijn man dus die vindt het helemaaaaal niet erg om te doen, hij is er wel elke avond mee bezig maar het resultaat mag er zijn :mrgreen:



Het enige echt nadeel…alles wat op tv komt is saai en achterhaald :? :oops: :wink:

Het nieuwe seizoen van Desperate Housewives?



Liefs Moirah

@issie wrote:

Misschien heeeeeeeeeeeel dom :oops: …maar waar kijken jullie dit in hemelsnaam? toch niet op de computer??? of echt ALLES branden en dan in de DVD ? dat ik toch geen doen? kan ook niet bij ons want beneden geen DIFIX of hoe je dat ook schrijft… :oops: …vraag ik mij wel vaker af als ik lees dat iemand een hele serie in een weekend kijkt :shock: … :oops: :oops: :oops:




Wij hebben zo’n mooie dvd speler die divx afspeelt én een usb aansluiting heeft :mrgreen:

Wij gooien dus de afleveringen op een sd kaart en sluiten de cardreader aan op de dvd speler.



Zo hebben we idd het eerste seizoen van Heroes in twee avonden bekeken :lol:



Inkie: Grey’s is al een poos geleden begonnen in Amerika en wij downloaden dus alles.

Torchwood is geweldig; Dr. Who zit er ook weer aan te komen (de Kerstspecial dan), Farscape heeft een beetje dezelfde hoek (heb ik de eerste twee seizoenen van weggekauwd de laatste weken van de zw); en PainKiller Jane hebben wij hier net het eerste seizoen van opzitten, ook errug leuk!



Mijn wederhelft is verder fan van Regenesis ennuh… ik zal hem eens vragen hoe die andere ook alweer heten. O ja, en Stargate, de series SG1 en Atlantis. Maar als je daaraan begint heb je nog wel een flinke weg te gaan…



Ik kan helaas niet van die mooie kliklinkjes maken maar met een beetje zoeken vind je ze vast wel!

@GroeneVrouw wrote:

Torchwood is geweldig; Dr. Who zit er ook weer aan te komen (de Kerstspecial dan), Farscape heeft een beetje dezelfde hoek (heb ik de eerste twee seizoenen van weggekauwd de laatste weken van de zw); en PainKiller Jane hebben wij hier net het eerste seizoen van opzitten, ook errug leuk!



Mijn wederhelft is verder fan van Regenesis ennuh… ik zal hem eens vragen hoe die andere ook alweer heten. O ja, en Stargate, de series SG1 en Atlantis. Maar als je daaraan begint heb je nog wel een flinke weg te gaan…



Ik kan helaas niet van die mooie kliklinkjes maken maar met een beetje zoeken vind je ze vast wel!




Hihihi op Painkiller Jane na alles gezien en helemaal bij 8) :mrgreen:

Wij zitten ook met smart op de DrWho kerstspecial te wachten.

Heb jij ook de laatste nieuwe 8 minuten durende aflevering “Time Crash” gezien??..GENIAAL :mrgreen:

Er is maar een paar wat ik echt volg.



Met stip op nummer 1: Prison Break.



Daarna CSI.



En als laastet Close to home.

@karin wrote:

Er is maar een paar wat ik echt volg.



CSI.



En als laatste Close to home.






Dat kijk ik ook.



Zaterdagavond kijk ik vanaf 8 uur op net 5

Dan ben ik tot half twaalf onder de pannen met tv kijken hahaha!



Dit zijn mijn serie’s:

CSI (Las Vegas en Miami)

Cold Case

Law & Order: special victims unit

Law & Order: Criminal Intent

Judstice

Wij hebben laatst alles van LOST gekeken… GEWELDIG!!!

Heb jij ook de laatste nieuwe 8 minuten durende aflevering "Time Crash" gezien??.....GENIAAL


Ik geloof het wel... heb laatst wel een kort stukje gezien idd, maar de 'ontzwangeringsdementie' heeft me te pakken dus kan ook iets anders zijn geweest...

En dan die parodie met Jennifer Tate, in de klas... die is ook geweldig! Speelt the Doctor, een leraar en zij een super-ongeinteresseerde leerling... echt een aanrader! Ik heb trouwens gehoord dat zij toch de nieuwe Rose wordt (ze zat ook in de kerstspecial van vorig jaar, de bride), maar ik dacht dat Martha zou blijven... Ik vinde Jennifer Tate geweldig, maar NIET als sidekick van the Doctor! Nou ja, niemand is beter dan Rose vind ik...


Sorry, nu weer on topic!

Auwa, ik heb gister ook de laatste 2 afleveringen van Heroes gekeken :?

Balen dat Heroes Origins niet opgenomen is, door die stomme Writers Guild of Amerkia staking is dat uitgesteld :wall: :wall:



En Loeksel? Zat er iets voor je tussen?

Geloof dat Mies hier al een heleboel meer series van Heroes heeft Loek… zal t 'm even vragen morgen, neem ik het volgende week voor je mee!!!

@Loeksel wrote:

sjips !



Net de laaste aflevering van Heroes season 2 gekeken …

House M.D. is ook al weer voorbij voorlopig …

the 4400 duurt ook nog tijden voordat het weer gaat beginnen…



nu hebben we voorlopig aleen Gray’s om stiekum al te kijken elke week … maar we hebben nu toch echt een groot serie gat !



Wie heeft er een goede tip qua serie om mee gaan te beginnen ?

Ik heb hier zown hormonster in huis die haar broodnodige serie voer regelmatig moet hebben.




Hier ook een heroes en 4400 fan die maar weer moet wachten, prison break en lost gaan ook pas in januari verder.



De spin of van Grey’s is ook leuk: private practice