Ow neeee!

Sem kreeg op het kdv tot voor een paar weken geleden zijn eigen speciale smeerworsti.v.m. kma. Nou ben ik hem thuis gewone normale smeerworst gaan geven, daar zit geen melkeiwit in (maar wordt op het kdv niet gegeven). Op het kdv geven ze vegetarische smeerworst van AH en daar zou volgens hun dus geen melkeiwit in zitten. Op het werk hadden ze er toevallig eentje gekregen die niet gegeten werd dus ik heb hem mee naar huis genomen voor de kids, lees ik het etiket, zit er dus wel melkeiwit in :wall: . En Sem is dus al weer weken aan het rommelen 's nachts met zijn darmen. Of het nou daarvan is daar zullen we dus de komende weken wel achter komen, maar ik vind het wel heel vervelend. Volgende keer dus maar zelf de etiketjes lezen :wall: :roll: .

Dat is idd erg vervelend :hug: .

Hopelijk gaat het snel weer beter met hem.

pfffff, slordig :evil:

owwwww wat slordig.

Ik heb het zelf ook gehad :oops:

Dacht dat er geen koemelk in zat en de volgende dag een huilende Noah met veel last van zijn darmen. Lees ik het etiket, zit het er toch in :doh:

Arm ventje!!

Liefs Suzanne

Das balen, ik gaf altijd alles mee om dat soort situaties te voorkomen. Misschien een tip?

Als het op strikte dieetwensen aan komt zou ik nooit zo maar op het inzicht van een ander vertrouwen - tenzij het een expert is op hetzelfde gebied.

hier ook een kma kindje, maar zoiets vind ik heel slecht van hun…