Hallo meiden,
Ik gebruik al een paar maanden ovulatietesten. Normaal gesproken wordt hij dan rond dag 16 positief.
Exact 14 dagen later wordt ik ongesteld.
Deze maand is het anders, ovutest was op dag 20 positief (23 feb) en ik zou dus 9 maart (dag 34) ongesteld moeten worden. Nog te volgen? :lol:
Het is vandaag 16 maart (dag 41!) , en de test is nog steeds negatief. Temperatuur was 37.0 vanmorgen. Geen klachten, alleen moe.
Wat zouden jullie hiermee doen? Kent iemand dit?
Ik had in gedachten het weekend af te wachten, en maandag nogmaals te testen, bij negatief resultaat maar naar de huisarts.
Bedankt :-*
misschien een testje doen, voor de zekerheid, als je de 9de normaal je :twisted: moest krijgen, dan zou ik dat ook al lang gedaan hebben.
als je nog tot maandag kan wachten ok, maar ik zou dat niet kunnen, ben veel te ongeduldig.
hoop dat je zwanger mag zijn meid. :thumbup:
Ik heb vandaag weer getest, negatief…
Ben net zo ongeduldig als jij hoor :lol:
mijn vriendin heeft dat ook aan de hand gehad als ik me niet vergis was ze de eerste keer 2 weken overtijd en toch niet zwanger de 2de keer was ze 3 weken overtijd en ook niet zwanger, en ja jij woont in nederland en ik weet dat de huisartsen het niet nodig vinden om bloed te trekken, hier in belgie doen ze dat wel, het enige wat dat jij kan doen is afwachten, er zit echt niets anders op meid,
sterkte, het zal misschien nog moeilijk worden. ik dat je toch zwanger mag zijn.
Ongesteld geworden. Vanmorgen met de huisarts gebeld, we mogen samen langskomen voor nader onderzoek… Bedankt voor je reactie, en gefeliciteerd met je zwangerschap meid!
laat je ff weten hoe het ging???
doe ik ! :thumbup:
Ben ik weer.
We zijn bij de HA geweest, deze begreep ons volkomen gelukkig. Cyclussen tussen 25-44 dagen vond hij ook wat te gek worden na 9mnd. Dus ik mag volgende week dinsdag naar de gyn, en hubbie kreeg een potje mee :mrgreen: