ovulatietesten nieuwe vraag van Muisjuh op blz 2

@Sjimmy wrote:

@cees77 wrote:
Ik heb helemaal geen positieve test gehad. Alleen vrijdag en zaterdag een heel licht streepje. Zondag geen streepje meer. En toen waren de testen op. Gisteren wel in de winkel gekeken, maar vond die veel te duur tov die op internet.



Ik testte iedere dag rond half 9 's avonds omdat het niet 's morgens mag. Ik had dan best gekleurde urine :sick: , dus niet heel verdund ofzo :shifty:


Dan heb je de piek waarschijnlijk net gemist met testen , die duurt geen 24 uur namelijk.




ik ben even gaan googelen en dit is wat verschillende pagina’s zeiden



Ovulatie treedt op 34-36 uur na het begin van de LH piek, de LH piek duurt 48-50 uur. Ovulatie vindt plaats 10-12 uur na het maximum van de LH piek.



dus je hoefd niet 2x op een dag te testen :wink:

Bij ‘vruchtbaar slijm’ is het LH zich al wel aan het opbouwen waarschijnlijk. Nog even door teste!

Ik heb zeer waarschijnlijk vandaag de LH piek gehad. De teststreep was vanmiddag even donker als de controlestreep. Vanavond meteen maar aan de slag gegaan :oops: Nu maar hopen dat het deze keer wél een keer raak is…

weet wel zeker dat je een LH piek heb gehad :mrgreen:

donkerder als de controle streep dan heb je een piek



ik vandaag trouwens ook :mrgreen:

dus mijn cyclus is iig langer deze maand

Hij was niet donkerder dan de controlestreep, maar gewoon even donker :wink: Én de teststreep verscheen gisteren al eerder dan de controlestreep, wat in de dagen ervoor net andersom was. Laten we duimen dat het deze maand succes mag opleveren voor ons!!! :thumbup: :thumbup: En dat we de komende tijd de ovulatietesten en het maandverband in de kast kunnen laten liggen :lol:

25 oktober (dag van mijn LH piek) is inmiddels 15 dagen geleden… :wink: Afkloppen, maar ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik durf het bijna niet te geloven, maar zou het dan toch…? Heeel spannend dit!!

Spannend :pray: Wanneer zou je ongi moeten worden??

spannend muisje… je zou al kunnen testen als je dat wilt

of wil je nog even wachten

officieel kan je hcg testen vanaf 10 dgn na je eisprong dus spannend!!

hier trouwens wel ongesteld geworden

dus weer aan een nieuwe ronde begonnen

donderdag begin ik weer met clomid

@poeizie wrote:

hier trouwens wel ongesteld geworden

dus weer aan een nieuwe ronde begonnen

donderdag begin ik weer met clomid




:hug: :hug:

@cees77 wrote:

Spannend :pray: Wanneer zou je ongi moeten worden??




Dat is voor mij altijd heel lastig te bepalen, omdat ik een hele onregelmatige cyclus heb. Vandaar dat ik met ovulatietesten aan de slag ben geweest. Als 25 oktober de LH piekdag was, had ik het toch gisteren of vandaag moeten worden? De ongi treedt altijd 14 dagen na de eisprong op dus. Maar nu heb ik een test op internet gedaan en die geeft aan dat ik dan 7 november al ongi had moeten worden :o Vaaag :?



Dus ik denk dat ik morgen maar eens een test ga halen. Ik heb trouwens de laatste dagen ook nogal last van gevoelige borsten. Ik durf daar niet meer vanuit te gaan, want mijn lichaam houdt me wel vaker voor de gek, maar het is wel toevallig nu… :oops: Maar goed, morgen of donderdag maar effe testen, dan weten we het zeker.



@ Poeizie: Balen dat je toch weer ongesteld bent geworden :frowning: Hopelijk heb je in deze nieuwe ronde meer geluk! Ik zal voor je duimen!! :thumbup: :thumbup:

dan zou je volgens theorie nu 1 a 2 dgn overtijd zijn volgens

mij :mrgreen:



ik zei al bij de juni stopers van dat ik 4 jaar geleden op 6 dec. na 3 rondes clomid positief teste … en dat ik het wel een giller zou vinden als de geschiedenis zich zou herhalen :inlove:

Spannend!!! Mijn duimen draaien voor je! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Ja, echt heeeel spannend idd… Ik ben nu effe heel obsessief bezig met kijken of ik niet tóch nog ongesteld ben geworden :stuck_out_tongue: Mijn man liep net al pessimistisch te doen. Zegt ie: ’ Straks zul je net zien dat je het vanavond alsnog wordt.’ Hou effe op ,zeg, dacht ik toen, zo wil ik nu niet denken :stuck_out_tongue: Maar ja, ik snap dat hij niet meteen staat te juichen, aangezien we al anderhalf jaar bezig zijn. Ik durf me er zelf ook nog niet teveel op vast te pinnen.



@ Poeizie: Dat zou idd wel een giller zijn, ja! :mrgreen: Ik hoop voor je dat dat straks ook écht zo is!! :thumbup:

Muisjuh, spannend hoor!



als je nog ovutesten hebt liggen, zou je die ook kunnen gebruiken he, moet je eens kijken hoe die uitslaat :wink:

heb je al getest muisje :mrgreen:

SPannend zeg!! Hopelijk ben je niet alsnog ongesteld geworden zoals je man zei… Pessimist… :angel: :pray: :slight_smile:

Ik heb gisteren getest. Laat in de middag en die was negatief :? Ik had misschien beter kunnen wachten tot vanochtend, maar ik was gewoon veel te nieuwsgierig :stuck_out_tongue: En men zegt dat Kruidvat testen nogal gevoelig zijn. Maar goed, ik ga morgen opnieuw testen en dan wél met ochtendurine, want ik ben nog steeds niet ongi geworden. Als ik 25 oktober de LH piek had, zou ik anders toch al lang ongi moeten zijn of zie ik dat verkeerd?



@ Amy: De ovutesten zijn allemaal op gegaan vorige maand. Maar kun je daar iets op aflezen als je zwanger bent dan?

balen muisjuh :frowning: maar misschien dat het toch nog te vroeg is

of idd misschien met ochtend urine



ben heel benieuwd :slight_smile:

Jammer muisjuh, maar geen bloed geeft moed :pray: