Ovulatietesten gevraagd

Medisch gezien zijn we uitbehandeld voor een 2e kindje.

Nu hebben we voor ons zelf afgesproken dat we het op een natuurlijke manier gaan proberen tot eind van dit jaar. Als ik dan niet zwanger ben dan gaat de babykamer op mp.



Aangezien ik het nog wel een kans wil geven en natuurlijk de wonderen de wereld nog niet uit zijn!, wil ik mijn cyclus een beetje bij gaan houden met ovutesten, om zo de kansen die we nog hebben dit jaar te gaan benutten.



Wie heeft er nog ovutesten waar je niks meer mee doet? JE maakt mij er blij mee. Verzendkosten wordt uiteraard vergoed en over de prijs komen we wel uit.



Alvast bedankt!

119 mensen die mijn berichtje leest en niemand die wat zegt… Jammer.



Maar niemand die nog wat testjes heeft liggen?

Helaas, ik heb geen ovulatietesten liggen (heb ze twee jaar geleden al weg gegeven). Sorry… :oops: :hug:

@Kwakje wrote:

Helaas, ik heb geen ovulatietesten liggen (heb ze twee jaar geleden al weg gegeven). Sorry… :oops: :hug:


Kwakje geen :oops: joh. Geeft toch niks.

Iig bedankt voor je reactie :-*

Ik zal je even PB-en. Ik weet een site waar je heel goedkoop ovulatie en zwangerschapstesten kunt bestellen.



Voor 100 ovulatietesten betaal je daar GBP 10,45 en ook de zwangerschapstesten zijn niet duur.

Ik had even geen tijd om te reageren maar ik heb nog liggen. Moet even kijken hoeveel en tot wanneer houdbaar. Ik pb je er later even over.

Ik heb er volgens mij nog 6 of 7 liggen van Wondfo, die mag je tegen vergoeding verzendkosten overnemen.



Ik had ze via iemand van MP die deze doorverkoopt, die zijn niet heel erg duur. Het zijn wel gewoon dipsticks, maar ze werkten prima bij mij, ik kon mijn eisprong goed aflezen.

sassie ik PB je later even. Iig bedankt!



Marlous ik wacht je PB af.

Ik heb helaas geen ovu-testen meer voor je…

Ik hoop echt met heel mijn hart dat er op deze manier toch nog een wondertje bij mag komen bij jullie :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Heb je mijn pb van donderdag ontvangen?

ik ga deze week even voor je kijken of ik ze al weggegooit heb of niet, anders mag je ze hebben.

ik weet alleen niet hoe betrouwbaar ze zijn als ik eerlijk ben.

ik heb er ook zwangerschapstesten van (gehad) maar die gaven pas erg laat een positieve uitslag dus ik weet niet hoe het met de ovulatie testen zit.



als je alsnog interesse hebt hoor ik het wel en dan kijk k voor je.

en ben je al voorzien krabje?

anders gaat ik ook even in mn kasten neuzen