Ovulatietesten Clear Blue

Dag Dames,



Mijn vriend en ik zijn al een tijdje bezig om een zwangerschap te bewerkstelligen.

Omdat dit tot nu toe nog niet is gelukt, wilde ik zojuist ovulatietesten bestellen. Ik ben er al wel van overtuigd dat dit testen moeten worden van clear bleu. Ik ken mezelf, en elke keer kijken welk stripje nou donkerder is, gaat voor mij niet werken. Ik wil graag gewoon duidelijkheid, een smiley of niet.



Echter, nu hebben ze de gewone ovulatiestesten, maar nu zie ik ook ovulatietesten met een dubbele hormoonindicator. Deze meet naast LH ook oestrogeen, en geeft dan ook de 4 meest vruchtbare dagen aan… Nu weet ik even niet wat ik wil bestellen.



Ik heb goede verhalen gelezen over de gewone ovulatietesten en deze zijn ook goedkoper, maar toch twijfel ik…



Wat zouden jullie doen?

Hoi hoi,



Vraag me af of de rubiek zwanger worden nog wel gelezen wordt? laatste post was van juni dit jaar.



Zeven jaar geleden zijn mijn partner en ik ook begonnen met ovulatietesten omdat het een prijzig grapje werd hebben wij toen voor sensi test gekozen. Na een paar maanden getest te hebben was het voor ons duidelijk.



Wij willen nu ook weer voor een kindje gaan en ook nu zullen we de sensitesten weer kopen. Ze zijn goed en betrouwbaar. Tenminste dat is onze mening.



Sterkte hoop dat het allemaal gaat lukken voor jullie.



Groetjes Diana