OVULATIETEST

Hallo allemaal,

zit even met een vraagje, komt ie:

8 januari is de datum van de 1e dag van mjn laatste ongesteldheid, nu heb ik uitgerekend dat ik vanaf de 18e kan testen wanneer mijn ei-sprong is en dat dat dan dus tussen de 18e en de 22e moet zijn, nu komt ie, mijn cyclus is 28 dagen dus als het goed is zit ik prima met mijn rekensommetje en wat denk je: de testen geven steeds negatief aan :twisted: ik snap er niks van!! dit is de 2e keer dat we voor het eggie gaan zeg maar, kan het eraan liggen dat ik met de pil gestopt ben, dat mijn cyclus nog niet helemaal weer goed op gang is?? of zijn de testen van mat-care niet goed?? ik denk dat ik maar gewoon nog een paar daagjes doorga met testen…

Liefs van liesje

Hoi, het kan zijn dat je later in je cyclus een eisprong hebt waardoor je nu niet positief test. Dus misschien test je te vroeg. Het kan ook zijn dat je precies tussen twee testen in je ei hebt en dat je hem dan net mist in de test.

Ik heb zelf ook de testen van de matcare gebruikt en de tweede keer heb ik een duidelijke test gehad. Maar helaas niet met het resultaat wat ik voor ogen had.

Ik wens je veel succes.

Liefs, Chantal.

Misschien kan je beter gaan testen vanaf cyclusdag 8? Wie weet heb je wel een vroege eisprong. Gemiddeld heb je die 12 tot 14 dagen voor je ongesteld moet worden, maar ja…door aan een gemiddelde te komen, heb je ook uitzonderingen nodig natuurlijk :wink:

Er zijn ook vrouwen die gewoon zwanger worden met een (volgens de blijsluiter) negatieve ovulatietest…daar hoop ik dan maar stiekem op, want bij mij waren ze ook nooit gelijk de strepen… ook niet toen ik wel zwanger was. De belangrijkste test was toen wel positief…!!!

Ik heb testen van internet en zie ze ook oplopen (van niets naar bijna evendikke strepen) maar nog nooit positief. Niet opgeven dus! Ik heb ongeveer 3 maanden lang van dag 10 tot dag 19 getest (cyclus van 28 - 30 dagen). Succes!!!

XLuna

Hallo iedereen,

Bedank voor jullie reactie!!

Ik ben afgelopen week wel wat oud bruin bloed verloren en vanmorgen een druppel helder rood, dus weet nu niet of ik nou wel of niet echt ongesteld ga worden, we zullen het morgen wel zien, dan zijn de 28 dagen weer voorbij en moet ik weer ongesteld gaan worden, ik hoop dat het nu ff 9 maandjes uitblijft :smiley: , jullie horen het wel!!

Liefs van Liesje

Die testen geven bij mij ook altijd negatief aan, of hooguit een heel licht streepje. Zelfs op dagen met het bekende eggwhite.

De testen die ik heb zijn ook van matcare.

:oops: herstel had vandaag dus voor het eerst een vet positieve test

naar aanleiding van de post van gisteren dacht ik, ach, ik zit er weer tegenaan…hahaha!

Maar wel 2 dagen later dan ik dacht…!

Uitslag maar goed benutten en hopelijk idd de komende 9 maanden geen andere ellendige dingen dan zwangerschapskwaaltjes…!

XLuna

hallo,

ik had gister ongesteld moeten worden en ben het nog niet :smiley: , dus spannend!! ff wachten tot ik weer moet plassen hihi en dan testen maar!!!

hoop zo dat ie positief is!!

liefs

Zeker spannend. Veel succes :thumbup:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Hallo,

Heb getest en de uitslag was jammer genoeg, niet zwanger!!

Erg jammer maar ben er verder niet verdrietig over, dit was pas de 3e poging, dus we kunnen nog wel ff!

Zal mij benieuwen wanneer ik dan ongesteld word, heb normaal een cyclus van 28 dagen en zit nu op dag 29, was misschien ook wel een beetje voorbarig met testen…

Maargoed we wachten af en dan gaan we maar weer verder met ovulatietesten, want daar kreeg ik de vorige keer ook niet veel duidelijkheid van of ik nou wel of niet vruchtbaar was, heb vorige week wel aardig wat oud bruin bloed verloren, zou dat dan mijn menstruatie zijn geweest?? ik weet het niet…

tot de volgende keer,

liefs liesje

:kaars: voor mijn zieke nichtje

Liesje,

Ik ben ook gestopt met de pil en herken je verhaal wel. Eerst 29 dgn en daarna 42!!! En dat terwijl ik voor het pilgebruik gewoon regelmatig ongesteld werd. Mijn lichaam moe(s)t gewoon echt ontpillen. De cyclus daarna was 28 dgn en ook wat volwaardiger. De eerste 2 ongi’s duurde maar 1 a 2 dgn.

Succes ermee en ik hoop dat je snel op regel bent!