ovulatietest niet zo donker als controle streep en nu vaag

ik heb ovulatietests gebruikt en steeds geen streep en gister en eergister een donkere streep maar nog niet zo donker als zou moeten maar vandaag een lichte streep dus eisprong gehad?

gister wel steekjes gehad :think:

Kan zijn dat je hem net gemist hebt op de test, ik heb ook wel eens gelezen dat vrouwen 2 keer per dag testen om hem zo niet te missen. Succes in ieder geval de komende dagen :thumbup:

nou hij is nu alweer negatief dus klussen is over gister had nog gekunt maar toen had ik echt geen zin :snooty:

dus nu maar afwachten en anders nieuwe ronde nieuwe kansen

Bianca, welke tests heb je?

Voor de zwangerschap van Josephine had ik die van Matcare en mijn testsstreep was nooit zo donker als de controlestreep. Later die digitale gebruikt en die werkten beter voor mij.

@Tedski wrote:

Bianca, welke tests heb je?

Voor de zwangerschap van Josephine had ik die van Matcare en mijn testsstreep was nooit zo donker als de controlestreep. Later die digitale gebruikt en die werkten beter voor mij.




sensitive heet dat zo?

heb het van tammy

en nu is ie weer licht bijna niet te zien dus ga ervan uit dat mijn ei geweest is gelukkig ook maar want me nod is nu op dag 40

Die ken ik niet :wink: maar ik heb dus wel degelijk ervaring met een eisprong die geweest is en een lijntje dat nooit donkerder werd dan de controlestreep.

40 dagen… is dat na de ma zo lang, of was het daarvoor ook al zo lang?

@Tedski wrote:

Die ken ik niet :wink: maar ik heb dus wel degelijk ervaring met een eisprong die geweest is en een lijntje dat nooit donkerder werd dan de controlestreep.

40 dagen… is dat na de ma zo lang, of was het daarvoor ook al zo lang?




na de ma

voor ik zwanger werd van nikki 32 dagen

toen ik zwanger was 2e x 34 dagen en na de MA 36 dagen

en nu dus 40 :roll: