Ik deed toch altijd urine opvangen en dan zoveel seconden als aangegeven dippen. Ik zou even een nieuwe test doen!
Wat betreft ovulatietest als zw. test, onderstaande onderste test is een Clearblue ovulatietest, 16 dagen na de eisprong gedaan (en zwanger).
Normaalgesproken heb ik buiten de eisprong periode geen/een veel lichtere teststreep op die test. De teststreep verscheen ook onmiddelijk. Dat moet je zelf ook een keer testen, buiten je eisprong.
Als er dan wel een streep staat, rara waar komt die dan vandaan?
De test erboven is de Kruidvat 2 voor 5 euro zw. test van dezelfde dag. Die was dus eigenlijk nog niet positief (want streep verscheen buiten de 5 minuten). Als je van een afstand kijkt en je ogen dichtknijpt zie je een streep!
Dus eigenlijk was de ovulatietest in dit geval overtuigender dan de zw. test!
Ik deed toch altijd urine opvangen en dan zoveel seconden als aangegeven dippen. Ik zou even een nieuwe test doen!
:lol: Nee, maar misschien iets te diep erin gehouden? :think: (Ik had het ook opgevangen). En ik heb geen testen meer in huis, anders had ik gelijk een nieuwe gedaan.... maar dit was net de laatste uit het pak :wall:!
Hihihhiih… je hebt je test laten “verzuipen” :mrgreen:
Maar je kan ovulatietesten als zwangerschapstesten gebruiken… Alleen lang niet allemaal en het bied ook geen zekerheid…
Wanneer je een positieve ovulatietest hebt is het verstandig er altijd even een zwangerschapstest achteraan te doen…
Persona is niet bedoeld wanneer je zwanger wilt worden en wordt daarom ook vaak afgeraden om deze te gebruiken om je eisprong op te sporen. Daarbij is Persona vaak ook duur…
Beter is bijvoorbeeld de testen van Matcare te gebruiken. Die worden ook vaak in ziekenhuizen gebruikt… goedkoop, gevoelig en goed!
Matcare heeft ovulatietesten en zwangerschapstesten en zijn via het internet te kopen…
:lol: Midden op de dag is een beetje onhandig, omdat ik 3 dagen werk! Een zwangerschapstest doen heeft nu ook nog geen zin, mijn NOD is nog lang niet aan de orde, haha. Maar goed, ik zal 'm idd wel “verzopen” hebben, al heb ik niet langer dan 20 seconden het ding erin gehouden, maar ik denk te diep. Ach ja… ik wacht rustig af.
Ik deed het ook tegen de avond. En als de test positief dreigde, deed ik er 2 per dag. Maar meestal had ik met 1 per dag al een dikke streep. (betrouwbare eisprong schijnbaar)