ovulatietest dik positief op 1e en 2e nod zw.test negatief??

Hey, ik heb een vraagje namelijk het volgende:

15 April heb ik mijn eisprong gehad (gevoelt en getest),

18 april begon een bloeding, volgens de huisarts hoogstwaarschijnlijk een mislukte innesteling. de bloeding duurde tot 24 april.

volgens berekening van de eisprong van 15 april zou ik 29 april mijn nod hebben.

ben nu op mijn 2e nod en nog niets, zelfs geen drupje bloed. ik heb ook berekend wanneer mijn eisprong zou zijn geweest wanneer die bloeding van april toch nog mijn menstruatie zou zijn, maar dan was de eisprong 6 dagen geleden zijn.

nu zit het zo: gister en eergister ovulatietests gedaan en bijna dik positief! maar dat gaat niet bij een ovulatie. die duurt geen 2 volle dagen… nu had ik gelezen dat ovu-tests ook kunnen aanslaan als wanner je zwanger bent. maar mijn zw. test gaf negatief…

iemand die dit kent? met die tests?

naast die tests: heel veel moe, en af en toe krampachtig gevoel in mn onderbuik en net of er een naald in gestoken word af en toe…

mijn moeder zei me vanmiddag dat ze gelijk zag dat het hoogstwaarschijnlijk wel raak was terwijl ze nog van niets wist :expressionless:

is er iemand die met zon situatie bekent is? waarom die ovulatietesten 2 keer zowat nog positiever dan positief geeft?

Geen idee, maar als je het zeker wilt weten, kun je beter een zwangerschapstest doen!

Succes!!

hoi,

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik duim voor je dat het raak is !!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

liefs

Gerda

Ik had dit ook, maar de zwangerschapstest was toen ook positief.

Misschien later nog eens testen?

hey, ja ik wil volgendeweek dinsdag weer testen als ikd an nog overtijd ben. en eigenlijk dnek ik dat stiekem wel:p heb daarnet weer ovu test en zoals ik al had verwacht: weer dik positief. das dus in ieder geval geen ovulatie van 3 dagen hihi :lol:

mag er niet op rekenen maar stiekempjes begint het echt wel wat duielijk te worden… :oops:

hej, even een update:

5 positieve ovulatietests onderhand. 30 april en 2 mei heb ik zwangerschapstests gedaan en beide wel negatief…

Ik heb nu de laatste 2 dagen ook met vlagen last van buikpijn/krampen en redelijk snel last van wat misselijkheid (na koffie of cola, en smorgens lichtelijk een beetje).

Ook iets wat iemand misschien herkent? ik heb sinds een aantal dagen zeer duidelijk zichtbare aders links vanaf mn zij richting mn buik en ook bij mn (.)(.)

Misschien, hopelijk, iemand die dat herkent?

groetjes Tessa

ik zou nog effe afwachtend en woensdag weer testen

Welk merk zwangerschapstest heb je gebruikt trouwens, want de gevoeligheid verschilt namelijk nogal.

merk van de zwangerschapstests waren allebei kruitvat alleen de eerste van 30 april was de ‘duurdere’ van de 2, de laatste komt uit de 2-in-1-doosje.

Bij vriendin van me gaf die test wel gelijk al positief (maar nu weet ik niet zeker hoever zij toen al was dat ze testte).

Dinsdag test ik weer. dan ben ik precies 7 dagen/1 week over tijd… als ik de zenuwen morgen kan bedwingen:P :oops: