Ovulatietest blijft positief

Ik heb al 7 dagen een positieve ovulatietest!!

Heeft iemand hier ervaring mee??

Groet,

Loontje

Hoi Loontje,

je test is eigenlijk echt positief als de test streep bijna donkerder is als je controle streep.

Hopelijk heb je hier wat aan.

groetjes Sophie

Ja, dat weet ik.

De eerste dagen, was de streep vaag!!

Vanaf dag 14 werdt hij positief (Dikker of gelijk aan de controlestreep)

Dit houdt nu al 7 dagen aan en wordt niet minder.

Groet,

Loontje

Dat is wel vreemd dat heb ik nooit meegemaakt…

wanneer is je NOD?

soms slaat hij ook uit bij hcg?

Mijn NOD is pas volgende week zaterdag!!

Ik heb geen zwangerschapstest gedaan, want dat zou toch nog te vroeg zijn…

Volgens mij kan het ook nog zo zijn dat je beide eierstokken vlak na elkaar een eisprong hebben waardoor je LH zo lang hoog blijft… Ik heb hier wel eens gelezen dat sommige vrouwen wel 10 dagen vruchtbaar zijn daardoor en dus een grote kans hebben om een twee-eiige tweeling te krijgen… Maar heb er verder geen verstand van :think:

Mim Als je een dubbele eisprong hebt, heb je maar één LH-piek en die duurt net zolang als wanneer je een enkele eisprong hebt. Je hebt dan ook maar één keer een eisprong, twee op verschillende cyclusdagen kan medisch gezien niet. Een eicel is alleen een paar uren na de eisprong te bevruchten, dus je bent ook niet extra lang vruchtbaar.

Loontje Welk merk ovulatietest heb je gebruikt? Die van het Kruidvat schijnen niet zo betrouwbaar te zijn, omdat ze vaak erg lang positief aangeven. En hoe lang ben je al gestopt met anticonceptie? Een ovulatietest kan hooguit twee dagen positief zijn, niet een week…

Ik heb inderdaad de testen van de kruidvat gebruikt!!

In de gebruiksaanwijzing staat een betrouwbaarheid van 99,9 %

Ik heb mijn spiraaltje in April laten verwijderen by the way

Dan zou ik de volgende cyclus eens een ander merk proberen, bijvoorbeeld die van ClearBlue.

Daar heb ik wel goede ervaringen mee.

Bij mij bleek toen dat ik zwanger was… en bleef!! Resultaat is nu ruim 2 maandjes oud! :inlove:

Succes in ieder geval!

Hallo Allemaal,

Wilde even zeggen, dat de teststreep maandag weer licht van kleur was!!

Denk gewoon dat de kruidvat testen niet aan te raden zijn!!

Zaterdag mijn NOD!!!

Houdt jullie op de hoogte

Hoi

Ik gebruik ook die van het kruidvat heb sinds donderdag een positieve test dond heel donker toen lichter en nu weer donkerder snap er niks meer van wachten maar af had gister roze slijm na het plassen en blijf buikpijn houden dus ben eens benieuwd. Wachten wachten wachten

en loontje??

sandra dat is wel vreemd ja donker, licht en weer donker!!

rare testen dus…

wanneer is je nod?

Denk dan volgende week dond vermoed ik weet het niet zeker aangezien rare testen heb !!

Groetjes Sandra

Hoi

Vandaag was hij dus op zijn donkers dus we houden het er maar op dat ik morgen ongeveer mijn eisprong heb !!

Groetjes Sandra

veel plezier met klussen :wink:

lees net je onderschrift :cry: :cry: