Hoi iedereen, ik zit er over te denken om (na mijn afspraak met de gyn dinsdag) te beginnen met ovulatietests voor 1 cyclus (nu mijn temp. niet uitwijst dat ik een eisprong heb).
Nu stuitte ik op een goedkope shop babyboomshop.nl (nadat ik op zoek was naar een andere site waar ik eerder geweest was maar niet heb onthouden). Wie heeft er ervaring met deze shop ?
Hmm, even verder googelen levert toch een hoop negatieve reacties op. :think:
Welke ovutests hebben jullie gebruikt ? Ik was laatst op een goedkope site geweest maar weet mijn god niet meer welke. Het was in ieder geval niet testjezelf.nu :think:
negatieve ervaringen met babyboomshop? vanwege de service of vanwege de kwaliteit van de testen?
Qua service kan ik zeggen dat de bestelde testen altijd erg snel in huis zijn als je met ideal betaald. Ook komt het pakketje in een discrete witte envelop.
Zelf spot ik wel mijn ei met deze testen. En dat komt altijd redelijk overeen met mijn temperatuurcurve die ik bijhoud via fertilityfriend.com
Dus ik ben wel tevreden over de testen, kan alleen nog niet vertellen dat ik er daadwerkelijk zwanger mee ben geworden.
O.a. hier: http://opgelet.net/zelftesten/blog1.php/babyboomshop een hoop negatieve ervaringen, en op een andere site precies hetzelfde…
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap de ovulatietesten van sensitest gebruikt. Goede service en zelf maar 1 eisprong gebruikt en zwanger erna…
ik was erg tevrede met de testen van sensitest, en die zijn ook niet prijzig.