Ovulatie-testen

We zijn alweer ruim 7 maanden bezig voor een 2e… Ik heb ook zo’n ongelovelijk lange en onregelmatige cyclus van 37 tot 45 dagen…



Ik heb al vaker ovulatie-testen gebruikt maar je begrijpt dat het bijna niet te doen was met die cyclus van mij…



Nu heb ik deze maand Duphaston van de dokter gekregen, die moet ik slikken van dag 11 t/m 24 en dat zou mijn cycus regelmatig maken (28 dagen). Ik ben dan nu alweer vanaf dag 12 bezig met ovulatie-testen, maar ik heb nog geen positieve gehad…



Hoeveel dagen voor je ongi heb je nou een eisprong eigenlijk? Is dat altijd zo’n 14 dagen of kan dat ook best korter zijn? Wat dan kan die positieve test nog komen… Want in principe heb ik nog 12 dagen te gaan tot m’n NOD…



En als ik nou dus geen enkele positieve test heb, dan betekent dat toch dat ik gewoon geen eisprong heb? Als ik deze maand vanaf dag 12 tot het eind ga testen kan ik hem niet missen toch?



Zucht… zo moedeloos word ik hier van… Ik ben bij de eerste ook verwend… ik was binnen 3 maanden zwanger… Dus dan hoop je (ga je ervan uit) dat dat deze keer weer zal zijn…



Niet dus… :cry:

Ha Destra,



Ik begrijp je frustatie. Wij zijn al weer een jaar bezig voor een 2e. Ik gebruik ook ovutesten en heb een cyclus van 40 dagen. Je ei zit over eht algemeen 14 dagen voor je nod. Toch kan je ei nog komen. Zelf gebruik ik op het moment clomid om cyclus te bekorten en eisprong op te wekken, mijn cyclus is door de clomid wel verkort, maar dus nog steeds 40 dagen (was tussen de 56 en 49) het zou dus best kunnen dat je cyclus wel korter wordt, maar neit 28 dagen, maar bijvoorbeeld 35 ofzo. Dan is je ei ook nog niet geweest. ik zou ngo doortesten tot je een positieve test hebt, of je ongi wordt. Succes!!



Mouse

Hoi Destra,



ik heb je een pbtje gestuurd.



Groetjes Guusje

Vandaag had ik ineens weer een doorbraakbloeding, niet superveel maar wel te vergelijken met een lichte ongi…



Nu moet ik de laatste 3 dagen 2 duphaston slikken ipv 1…

En dan alsnog als het goed is rond dag 29 ongi worden…



Pfff…