Ovetesten (foto!) -> eisprong???

Zou ik mijn eisprong hebben gehad??

Sinds 2 dagen zijn mijn ovutesten echt overduidelijk negatief.

Vorige week ook dacht ik, maar de streepjes zijn wel dik. Maar nét niet even dik als de teststreep.

Van boven naar beneden:

2-7 22.30

3-7 12.30

3-7 22.30

4-7 22.30

5-7 22.30

6-7 22.30

7-7 22.30

8-7 vergeten

9-7 22.30

Heb ik mijn ei gehad? Zaterdagavond (5e) had ik even ferme steken in mijn onderbuik.

Mijn temp is sinds 2 ochtend van 36,7 naar 36,8. Maar dat is maar een minimale stijging.

Hoi vliegje. De bovenste testen zien er voor mij wel positief uit maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik deze testen in het algemeen niet superduidelijk vind. Ik twijfelde ook nog te vaak met deze testen, zijn ze nou wel/niet positief dacht ik dan? En maar staren naar de streepjes en de kleur ervan, en dan toch niet echt wijzer ervan worden.

Ik zweer bij Clearblue, die zijn helaas duur, zeker als je cyclus nog onduidelijk is, maar als je ze op een veilingsite koopt (ik mag geen naam noemen hier) en dan vanuit Amerika laat komen dan valt het nog mee.

Ik heb precies hetzelfde!

Ik vind dit ook echt geen goede testen!

(slim van mij om er meteen 24 te bestellen :roll: maar goed…)

Ik heb er wel een paar gezien van anderen, en daarop ontdek ik er wel 1 die écht overduidelijk dikker is dan de controlestreep, maar die heb ik nog niet gezien bij mij.

Misschien wordt je temp langzaam hoger, er zij meer vrouwen die dat hebben, dat het 3 dagen duurt voor hij op zn hoogste punt is.

Hier even ter vergelijking voor je :wink: (ik hoop dat ze bij mij vandaag eens negatiever worden :? )

Bij jou zijn ze dikker als bij mij, 11 en 12 helemaal! Ja moeilijk he…

Hoi Vliegje,

Ik zou zelf vanaf 6/7 juli 14 dagen ( bij mij zouden het er 12 zijn maar ik weet jou l.f natuurlijk niet ) optellen, en dan rond 20 juli testen, als je dan niet ongie bent.

Het streepje is duidelijk veel minder op 7 juli, dus daar ergens zal je je eisprong wel gehad hebben denk ik.

Ik heb altijd een ander merk, en dan heb ik duidelijke streepjes ( positief ook ) en op het moment dat hij gesprongen is dan is het streepje ook duidelijk veel lichter.

Ze meten natuurlijk ook je piek, die ongeveer 1 tot 2 dagen voor je eisprong is.

Soms heb je wel eens je piek en dan kan de eisprong s’avonds al in gang gezet worden.

Ik zou dus zeggen, hou 20 juli aan als nod dag :wink:

Groetjes Chico.

Wat ik trouwens van de temp stijging begrijp is dat het ook altijd minimaal is :wink:

En als je de vijfde die steken had, denk ik dat ik aardig goed zit met de zesde :wink:

Groetjes Chico.

Denk je dat dan toch mijn ei is geweest?

Dank je wel voor jullie reacties!

Ik denk het wel zo aan je temp en je testen te zien.

Ook omdat je die steken had :wink:

Groetjes Chico.

zit even te lezen op een andere site en dan lees ik het volgende:

* Ik zie dagelijks beide lijntjes op de test:

De meeste vrouwen maken constant LH aan waardoor je dagelijks beide lijnen op de test te zien krijgt. Meestal is de testlijn dan lichter van kleur dan de controlelijn.

*Ik heb meerdere dagen een positief resultaat:

Twee dagen een positief resultaat is normaal en komt vaak voor omdat het proces 36 uur duurt. Is de testlijn langer dan twee dagen hetzelfde of donkerder van kleur als de controlelijn dan kan er sprake zijn van een hormonale storing. Het kan zijn dat je lichaam zich klaarmaakt om het eitje los te laten maar door bijvoorbeeld stress of een andere reden het eitje niet los kan laten. Je lichaam blijft het dan proberen en kan zelfs een tweede eitje proberen los te laten waardoor beide LH pieken elkaar overlappen. Als je regelmatig langer dan drie dagen een positief resultaat hebt dan is verstandig eens contact op te nemen met je huisarts.

Heb je hier iets aan? Is wel veel info maar zeker rekening mee te houden.

http://www.babycheck.nl/index-2.html

Dank je wel voor je reactie! Wie weet is er inderdaad wel een storing in mijn hormoonhuishouding, zou ook niet raar zijn, de 1e cyclus na het stoppen met de pil.

Thanks voor je info!