Oud nieuws, maar het raakte me, dit omdat ik op een ander forum mee schrijf, waar de moeder lid is, Ze heeft een tweeling gekregen, 1 kindje daar van heeft het niet gered. Is overleden in de buik, vervolgens lees je dit, waar hun 3mnd oude dochter onder schot is gehouden.
Overval bij snackbar aan Rijnlaan
donderdag 31 december 2009
Zwolle – op woensdagavond 30 december om circa 21.30 uur werd een snackbar aan de Rijnlaan overvallen. Drie overvallers kwamen de snackbar binnen en het personeel van de snackbar en een bezoeker werden bedreigd met een vuurwapen of een hierop gelijkend voorwerp.
De overvallers namen geld en rookwaar mee en gingen er vervolgens vandoor. De politie is op zoek naar getuigen die de overvallers rond het genoemde tijdstip hebben zien lopen of rijden in de omgeving van de snackbar. Heeft u iets gezien of beschikt u over andere informatie die tot de oplossing van deze overval kan leiden, neemt u dan contact op met de politie op telefooonnummer 0900-8844. U kunt uw melding ook anoniem doen via Meld Misdaad Anoniem, tel. 0800-7000.
http://www.hartvannederland.nl/nederland/overijssel/2010/overvaller-zet-pistool-op-hoofd-baby/#comments
Ik ken het verhaal ook van t andere forum, vind het vreselijk. Had een brok in mijn keel toen ik het op hart van nederland zag.
Hoop echt dat ze die idioten te pakken krijgen :evil:
@Tamara30 wrote:
Ik ken het verhaal ook van t andere forum, vind het vreselijk. Had een brok in mijn keel toen ik het op hart van nederland zag.'Ja dát forum! kom je wel is tegen! :-*
Hoop echt dat ze die idioten te pakken krijgen :evil:
maar ook hier brok in mijn keel zo heftig al gebeuren, daarna dit!