Hallo,
Ik ben nieuw hier en weet niet of het goed staat.
Mijn excusses daar voor als het fout is.
Ik ben dus al 5 dagen overtijd en nog steeds niet aan het menstureren.
Ik heb met CB getest voor mijn menstruatie, die gaf negatief.
Heb nu 4 kv2v5 testen gedaan waarvan de 3e een heel licht streepje gaf.
Nu heb ik vandaag de 4e gedaan … en die was witter dan wit.
Komt dit vaker voor?
Groetjes,
Gabrielle
hoi Gabrielle
naamgenootje;)
Ik zou even maandag een testje bij de huisarts laten doen…
maar vaak is eenmaal een streepje positief…
succes, :-*
Het lijkt erop dat je wel zwanger bent geweest en het al vroeg niet goed is gegaan…al hoop ik natuurlijk dat die laatste test gewoon niet goed was Je kunt het beste over 3 dagen weer testen. Je HCG zou bij een goede zwangerschap dan verdubbeld moeten zijn en dus een duidelijke positieve test geven. Succes :-*
Heel erg bedankt.
Zelf hoop ik het ook ontzettend dat er een knaller uitslaat… al ga ik er helemaal niet meer van uit.
Maarja , geen bloed geeft moed!
Ik weet dat er veel mensen het tegendeel beweren maar persoonlijk heb ik al heel vaak een heel lichte onterechte streep op de kvtest gehad. Dus deze zijn helaas niet altijd even betrouwbaar.
Ik hoop natuurlijk dat het voor jou niet geldt maar de streep zou natuurlijk eigenlijk steeds duidelijker moeten worden. Dat deze de laatste keer niet verscheen lijkt mij helaas geen goed teken.
Natuurlijk hoop ik dat het gewoon veel te vroeg is.
Ik heb ook een keer een hele lichte tweede streep gehad bij een Kruidvat (2 voor 5 euro) test gehad, maar ik was toch echt niet zwanger. Elke 2 dagen zou hcg moeten verdubbelen, ik weet niet hoeveel tijd er zat tussen de 3e en 4e test? Test je ook elke keer met ochtendurine?
Een test bij de huisarts is trouwens niet beter dan degene die bij een drogist te koop zijn. En een bloedtest wordt niet zomaar gedaan.
vandaag met CB getest , en toch echt niet zwanger.
Maar nog steeds geen menstruatie.
Ik wacht het even af tot maandag , dan maar even huisarts bezoek!
Ik deed elke ochtend testen. misschien is het inderdaad wat te vroeg…
Iniedergeval Bedankt!
Gabrielle, ik wil je niet teleurstellen maar ik was twee maanden geleden 9 dagen overtijd, had ook echt alle kwaaltjes, misselijk, grote pijnlijke borsten maar na 9 dagen kwam het toch op gang.
Gabrielle, hoe is het nu?
Hallo,
Nog steeds niet ongesteld… dus moet maar is langs de huisarts.
Of gewoon even afwachten… het is niet meer leuk zo!
Toch ben ik er veel minder mee bezig , om te kijken of het stress was.
heel erg bedankt allemaal.
wanneer ben je met de pil gestopt? Als dat nog maar pas is, kan het natuurlijk ook zo zijn dat je cyclus in de war is, en dat het door het ontpillen komt…
@Amy82 wrote:
wanneer ben je met de pil gestopt?
dat vroeg ik me ook af? Dat kan zelfs ook juist eerst ff goed gaan en daarna pas onregelmatig worden. Dat had ik hier, hoe langer ik gestopt was met de pil, des te langer werd mijn cyclus, om gek van te worden als je graag zwanger wil worden. Maar denk dat het zeker een goede stap is naar de ha te gaan. Succes :-*
ben nu bijna 1 jaar gestopt.
en nu zijn we pas echt bezig met een kindje.
mijn cyclus was de afgelopen 8 maanden echt super regelmatig…
helaas , 3 weekjes zwanger geweest.
:hug:
Vervelend meid :hug:
:hug: :hug: Vervelend
Ach dat is ook niet leuk zeg!! :hug: