Overtijd??

Hallo allemaal,



Ik ben afgelopen maand gestopt met de pil, en had uitgeteld dat als ik nu zonder pil ook een cyclus van 28 dagen had, dan had ik afgelopen zondag ongi moeten worden, maar er was niks te bekennen,dus een test gedaan eergisteren maar deze was negatief, maar ondertussen is het alweer donderdag en nog steeds niks :cry: ook had ik vorige week ongeloofelijk gevoelige tepels. En stoor me er erg aan dat ik en niet ongi wordt, maar evengoed is de test negatief, wat moet ik nu doen?



gr

heeft er dan niemand een antwoord voor me? :frowning: :?

tja veel meer dan afwachten kan ik je voor nu niet als tip meegeven… bij sommige vrouwen duurt het echt even voor de cyclus weer op de rit is na (langdurig) pilgebruik.



Het fijnst is direct duidelijk te hebben wel of niet… maar die kan niemand je nu geven denk ik.

gewoon afwachten denk ik…



een pilcyclus is 28d, maar is niet natuurlijk. Je hebt vrouwen met een korte cyclus en vrouwen met een langere cyclus… Die van jou is waarschijnlijk wat langer…?

Vervelend je dat je niet ongesteld word.



Toen ik net gestopt was met mijn nuvaring, testte ik een week overtijd alsnog positief. Blijkbaar was mijn eisprong een week later geweest.

Maar na mijn bevalling was mijn cyclus alsnog de weg kwijt. Dus het kan alle kanten op. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Je lichaam moet toch sowieso weer een cyclus opbouwen, je hebt namelijk geen echte cyclus als je aan de pil bent omdat je geen eisprong hebt.

Je moet eerst even ontpillen, je lijf een kans geven en je proberen niet druk te maken, dit heeft even tijd nodig :hug:

succes met wachten

hier duurde het 87 dagen eer ik weer ongesteld werd :wink:

dus echt even geduld hebben

hier duurede het de eerte keer dat ik met de pil stopte een jaar voordat ik een een normale cyclus had

Bedankt voor jullie reactie’s & ik weet ook wel dat het even kan duren. 'T is alleen vervelend :frowning:

En ik ben al eens eerder gestopt met de pil en toen liep wel meteen alles netjes geregeld, vandaar dat ik het vroeg. Ik dacht gewoon bij mezelf hoe kan het toen wel maanden goed gaan, toen weer de pil gepakt een aantal maanden, nu gestopt en dan gaat het zo…

succes met afwachten, meer advies heb ik ook helaas niet!

Ik ben nadat ik stopte, een jaar niet ongesteld geweest. En toen ineens een hele rare cyclus, van ineens 3 keer in 1 maand, toen weer 4 maanden niet, 3 maanden niet, 1 maand en toen zwanger… (Het eerste jaar gingen wij trouwens nog niet voor het echie, en ben toen ook naar de HA geweest die vertelde dat ik maar moest tempen… die onregelmatige cyclus kon wel tot mijn 35e duren :shock: )



Heel raar antwoord vond ik dat, en wij hebben de natuur gewoon zijn gang laten gaan, wel zo relaxt…

Toen ik stopte met de pil duurde mijn cyclus 6 weken. Daarna was het gewoon weer op de rit naar 4 weken.

net tog weer getest, was weer ongeduldig, maar nog steeds negatief… :wall:

kelly kan maar 1 ding zeggen wacht niet te lang met naar de dokter gaan als je cyclus niet op gang komt.

een vriendin van me die wachte erg lang en ze zijn inmiddels al ruim anderhalfjaar bezig om zwanger te worden. maar omdat ze pas laat

is begonnen met de medicijnen telt het jaar pas vanaf de periode dat je met de medicatie begint en niet van af de tijd dat je gestopt bent met de pil

ik zal het onthouden propje :slight_smile:



maar ik teste afgelopen donderdag licht positief & toenstraks bij de huisarts negatief, moet morgenvroeg terugkomen… snap het allemaal niet meer… :cry:

hoeveel tijd zit er tussen de 2 testen en had je veel gedronken ?