Hoi allemaal,
Ik ben Snoetje en mijn vriend en ik zijn net begonnen te proberen om een kindje te krijgen. Ik ben meteen al overtijd en niet aan de pil geweest dus ontpillen is niet nodig. verder heb ik normaal gesproken echt een regelmatige cyclus…
Inmiddels ben ik 8 dagen overtijd maar ik test negatief. Ik heb ook geen gevoel ongesteld te moeten worden terwijl ik normaal gesproken enorme last heb. Ik heb wel afgelopen week wat krampjes in mijn buik gehad.
Ik snap er niets van?!
Iemand tips, aanraders of ook deze ervaring?
Groet van Snoet
Het komt wel eens voor dat zwangere vrouwen pas laat positief testen, dus het kan. Maar het kan ook zijn dat jij zelf je lichaam ontregelt door zenuwen/spanning van het graag zwanger willen zijn. Ik hoop voor je dat het het eerste is natuurlijk…en zolang je niet menstrueert is die hoop er! Succes met afwachten!
inderdaad het kan vanalles zijn dat er voor zorgt helaas, ik ken iemand die pas na 12 of 13 dagen positief teste , ook hier actief op het forum, dus geef het noig even tijd voor je weer test ,
ik heb zelf altijd de digi testen van de clear blue gedaan die zijn super snel in het ontdekken van hcg in de urine :thumbup:
En? :shifty: :shifty: