overtijd

ik vraag me af hoe groot de kans is dat de bevalling nog zelf begint ben nu 4 dagen overtijd.

omdat je meestal hoort dat vrouwen die overtijd gaan goed overtijd gaan :frowning:

hoor allerlei verhalen over inleiden en kans op spoedkeizersnede en een kindje dat niet door je bekken past :?

Bij mij begonnen de weeƃĀ«n spontaan bij 8 dagen overtijd. Ik denk dat de kans dat het uit zichzelf begint nog vrij groot is hoor.

Het kan elke dag weer op tijd beginnen! Dus elke dag nieuwe hoop. Ik was 14 dagen overtijd, de 12e dag gestript (kan je altijd vragen! al doen ze het niet altijd omdat het geen zin heeft soms), en de 14e dag kwam het op gang, 3 uur na haar geboorte zou ik ingeleid worden :mrgreen: En geloof me, ik had de moed op een spontante bevalling ƃĀ©cht verloren :wink:

Succes meis, overtijd gaan is echt niet leuk!! Blijf lekker bezig, en ga gewoon de deur uit als je je daar fijn bij voelt, dat heeft mij geholpen de tijd door te komen.

Ik ben 6 dagen overtijd bevallen.

Gewoon spontaan begonnen.

Volgens mij bevalt het gros van de zwangeren later dan de uitgerekende datum hoor!

De eerste 7 dagen overtijd. Het is een fabeltje hoor, dat als je overtijd gaat het ook lang zou zijn met alle heibel erbij. Grootste kans is nog altijd dat het spontaan begint zonder toeters en bellen :thumbup: Succes alvast! :thumbup:

ik hoop het echt!

nu is het nog steeds BIB :cry:

Hoe meer je erop gaat zitten wachten hoe langer het (gevoelsmatig) duurt hoor. Dus ik zeg, ga lekker wat DOEN dan denk je ineensā€¦ ā€œwat voel ik nou?ā€ā€¦ weeen!

Ik was 10 dagen overtijd bij Luuk toen de bevalling gewoon spontaan begon, dus het kan gewoon hoor!

Succes met wachten, want dat vond ik het ergsteā€¦

Ik ben met 15 dagen overtijd ingeleid, en het enige wat ik kan zeggen is; ga er vanuit dat het gewoon lang blijft zitten, dan kan het altijd meevallen :wink: Hoe meer je gaat zitten wachten, hoe meer je baalt iedere ochtend dat je wakker wordt zonder er iets veranderd isā€¦echtā€¦

Zo gauw je overtijd raakt, lijkt het (nog meer als dat je alleen al zwanger bent) ineens algemeen ā€˜bezitā€™ wordt vind ikā€¦iedereen komt wel met verhalen en tips met allerlei flauwekul, maar echt meid; laat je niet gek maken! Er is gewoon nog steeds grote kans dat het spontaan begint!! Zal voor je duimen!

11 dagen overtijd en is toch spontaan begonnen.

Heel veel sterkte, overtijd gaan is echt niet leukā€¦ En alle lief bedoelde opmerkingen zijn dooddoeners. ā€˜je krijgt er wat moois voor terugā€™, ā€˜het kan nog maar een paar dagen durenā€™ā€¦

Ja, dat is ontzettend vervelend, overtijd zijn. tenminste, als je je nog goed voelt is het wel te doen.

Nou, ik loop ALTIJD overtijd bij mijn kinders. Ze zijn alledrie ingeleid en dan nog duurde het lang. Bij de laatste werd het uiteindelijk zelfs een keizersnee (omdat ze zo groot was).

Ik raak er nu een beetje aan gewend dat ik altijd 42 weken zwanger benā€¦ik begin gewoon niet uit mezelf, ik weet niet wat dat is :frowning: Ik heb hele goede placentaā€™s, volgens de vk.

Nu ben ik zwanger van de 4e, en ik hoop stiekem dat ze het eerder gaan halen. Want het is zwaarā€¦op het laast. Misschien is dit mijn kortste zwangerschap!

In iedergeval hoop ik voor jou dat het spontaan komt!

wij krijgen ook weer een meid :wink:

de eerste keer na 7 dagen overtijd bevallenā€¦ de 2e keer na 6 dagen overtijd!

de 1e met 43wk nadat de gyn de vliezen doorprikteā€¦

( was al wel 3 x ofzo gestript)

de 2e met 38 wk nadat het strippen het werk had gedaan hebben ze de vliezen doorgeprikt ( dit ivm met een zeer moeilijke zwangerschap)

maar ws had ze ook overtijd gegaanā€¦ ook hier goede placentaā€™s

ik ben vannacht de slijmprop verloren en wat bloed!zou dit het begin zijn??

Ik hoop het voor je :pray:

@djamilla wrote:

ik ben vannacht de slijmprop verloren en wat bloed!zou dit het begin zijn??

spannend!!! :pray:

volgens mij is het nu echt begonnenā€¦

ik ben in het ziekenhuis geweest n.a.v. slijmprop en wat bloedverlies maar krijg steeds meer krampen.nu ongeveer om de 4minuten en dan 40 sec.had nog geen ontsluiting om 2 uur wel een weke baarmoedermond.

zou het dan toch echt begonnen zijn??

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa you go girlā€¦ Spannend hoorā€¦ Zet hem op! :dance:

Kijk Djamilla!

Dat meiske besluit echt vanzelf te komen!

Heel veel succes en een fijne bevalling toegewenst!