Overtijd...

Hoeveel overtijd waren jullie eigenlijk, en wanneer werden jullie doorverwezen, naar het ziekenhuis.



Ik ben nu 40+4 en moet vanaf vrijdag (dan is het 41+1)om de paar dagen naar het ZKH voor een CTG en controle bij de Gyn.



Misschien is het wel niet meer nodig en dient ie zich voor vrijdag nog aan…

Bij de vk geven ze aan dat je vanaf 41 weken bijna elke dag naar het zkh moet voor controle en pas met 42 weken gaan ze inleiden. Ik heb er geen ervaring mee, maar wilde het wel weten.

Of…het eerste kindje in Nederland van 2008!



je bent in ieder geval geduldiger dan ik. Ik had 3 dagen geleden al mijn man met de wc onstopper op pad gestuurd om het kind te halen! :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik was in de zwangerschap van Lucas 41 weken en 1 dag toen ik werd doorverwezen maar dat was omdat ik daar zelf om vroeg anders was het pas gebeurt met 41 weken en 3 dagen. Ik ben met 41 weken en 6 dagen ingeleid en dat was ook 1 dag eerder dan ze normaal doen…

Heb er wel een enorme jankbui aan moeten wagen maar dat was helemaal niet erg want mijn tranen zaten al hoog, want ik was het zoooo zat

@Anne-marie wrote:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


hehe…geen ideeen krijgen nou hoor!



Er zijn natuurlijke manieren om de bevalling op gang te brengen. Sex, bijvoorbeeld. Of framboos-blad thee. Of Sex… :wink:



Geen bad nemen, maar een douche. Omdat een bad tegen de ‘zwaarte kracht’ werkt. Accupunctuur zou ook kunnen helpen. Je tepels manipuleren (komen we weer terug bij de sex!) om een stof vrij te laten komen oxytocin wat ook in de pil of infuus zit bij een medische inductie.



Of moeder natuur haar gang laten gaan en zien hoe lang peanut het uit houd daar in je buik.



(Ik kies voor de sex, gevolgd met een kopje thee, en DAN de wc ontstopper)

Whahahahaha…maar effe serieus, die opties daar wist ik van, en schijnbaar ook ananas eten.