Hallo,
Ik snap er nu toch niks meer van.
Ben vandaag 2 weken overtijd en alle (5) testen die ik de afgelopen weken heb gedaan zeggen ‘negatief’. Clearblue gewoon, Clearblue digitaal, en huismerk DA drogist.
Ik heb wel wat lichte verschijnselen, maar niet super duidelijk.
Dokter gebeld: “Test over een week maar weer”. Verder werd er niks gezegd. Vind ik wel erg kort door de bocht.
Ik ga me ondertussen zorgen maken. Zovan: als ik dan niet zwanger ben wat is het dan wel? Terwijl ik me daar helemaal niet mee bezig wil houden.
Ik heb geen stress, waardoor mijn ongi op zich zou kunnen laten wachten. Ben normaal heel netjes om de 28 dagen ongesteld en nu opeens 2 week niet. Snapt iemand van jullie het nog?
Ik kan wel een opbeurinkje gebruiken… :shock:
groets, Chris
Hoi Chris,
Vervelend zeg! Als je maar duidelijkheid zou hebben… nou ja ik ben zelf het levende bewijs dat negatief testen wel degelijk op een zwangerschap kan wijzen. Bij Demi duurde het bij mij ook ruim 10 dagen voordat ik een positieve test had… dus ja het kan wel.
Lullig maar ik ben bang dat je weinig anders kunt doen dan wachten en idd nog een keer testen over een dag of drie (met ochtendurine)
suc6
muts
Chris, heel vervelend, maar het kan zijn dat je in een heel vroeg stadium een miskraam hebt gehad en dat je lichaam het nu aan het uitstoten is. Eventueel kun je ook contact opnemen met je VK. Sterkte ermee.
Het kan best zijn hoor dat je toch zwanger bent, ondanks de neg testen. Ikzelf test ook neg op urinetest.
De enige manier om zekerheid te krijgen is:
- geduld hebben (moeilijk hé)
- naar de ha gaan en bloed laten prikken.
Ik duim voor je.
liefs
Gerda