Wij willen graag en 2e kindje en dus ben ik in aug met de pil gestopt. Heb de laatste strip afgemaakt en ben een week later ongesteld geworden zoals altijd met de pil.
Na 28 dagen ben ik voor de 1e keer weer gewoon ongesteld geworden.
Ben sindsdien nu 36 dagen verder maar nog steeds geen ongi te bekennen :think: . Heb afgelopen vrijdag een test gedaan, maar die was negatief.
Ik word er zo ontzettend onzeker van omdat ik nu niet weet waar ik aan toe ben :evil: . Ik weet dat je lcihaam ontregeld kan raken door het stoppen want dit was na de 1e keer stoppen ook zo, maar toen zat er niet zolang tussen :think: .
Zijn er meer die dit ook gehad hebben? Aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat ik zwanger ben maar dat het hcg nog laag is, maar ga er toch maar van uit dat ik ongi moet/ga worden.
Groetjes Renate
Wij zijn bezig voor een eerste. Ik ben in juni gestopt met de pil en heb in de tussentijd een keer een cyclus van 42 dagen gehad. Had ook wat tests gedaan maar allemaal negatief. Toen kwam toch ineens mijn menstruatie.
Het is dus afwachten denk ik.
Sterkte en succes!!
Ik houd er ook wel rekening mee dat het door het ontpillen komt dat de ongi langer op zich laat wachten maar voel me nu gewoon zo onzeker :? .
En toen ik de vorige keer met de pil gestopt ben (had hem al jaren geslikt) heeft er nooit zo’n lange tijd tussen de ongi’s gezeten en nu heb ik de pil nog geen jaar gebruikt … Vind het allemaal zo vreemd :think: .
Groetjes Renate
Het is ook gewoon k**. Ik vond het op zich niet erg dat het niet raak was, maar je kunt ook niet verder gaan met de volgende ronde.
Sterkte in elk geval! En mischien is het wel gewoon zo dat je HGC later meetbaar is. Het kan! Even afwachten dus, helaas…
Heb er vandaag weer een test tegenaan gegooid en weer negatief natuurlijk. Wacht nu in elk geval af tot vrijdag. Als ik dan nog niet ongi ben doe ik weer een test en is die negatief dan ga ik naar de ha.
Groetjes Renate