Overstappen van kdv naar gastouder?

Even mijn eigen topic omhoog halen… Inmiddels heb ik een gastouder gevonden, ze woont hier om de hoek, is heel erg flexibel qua tijden en zo zo zoooo lief, het lijkt ideaal :thumbup:



KDV stopt per 01-12, en voor die tijd zal Joas gaan wennen bij de gastouder. Hopen hopen hopen dat hij zich goed weet aan te passen :shifty:

succes komt vast helemaal goed,als hij faforiete knuffel heeft zou ik die meegeven.maakt het vaak net iets makkelijker om te wennen.

Fijn dat je iemand gevonden heb!



De vorige keer reageerde ik al met mijn verhaal over de combi kdv en psz die Bo heeft gedaan.



Inmiddels is Nikkie (door omstandigheden) van het kdv naar een gastouder gegaan. En dat gaat super! Ze is nu 2x een hele dag geweest (daarvoor zijn we een paar keer een paar uurtjes samen gegaan) en ze begint nu al te stralen als ze haar gastouder ziet.



Hopelijk gaat het bij Joas straks ook zo! Bespreek gewoon met de gastouder dat je het best spannend vindt, ik denk dat dan al een hoop van je spanning wegvalt. En kan zij er rekening meehouden, dat ze je bijv. extra goed op de hoogte houdt hoe het met Joas gaat.

@Chrissy wrote:

Fijn dat je iemand gevonden heb!



De vorige keer reageerde ik al met mijn verhaal over de combi kdv en psz die Bo heeft gedaan.



Inmiddels is Nikkie (door omstandigheden) van het kdv naar een gastouder gegaan. En dat gaat super! Ze is nu 2x een hele dag geweest (daarvoor zijn we een paar keer een paar uurtjes samen gegaan) en ze begint nu al te stralen als ze haar gastouder ziet.



Hopelijk gaat het bij Joas straks ook zo! Bespreek gewoon met de gastouder dat je het best spannend vindt, ik denk dat dan al een hoop van je spanning wegvalt. En kan zij er rekening meehouden, dat ze je bijv. extra goed op de hoogte houdt hoe het met Joas gaat.




Fijn, zo’n positief verhaal!



Ja, ik vind het zelf erg spannend en toch ook wel een beetje eng, want “wat doe ik hem wel niet aan?!” maar het komt vast goed. Mag ik vragen hoe jij de overstap hebt gemaakt, is ze een tijdje zowel naar het kdv als de go gegaan, of gewoon stop kdv/start go?