Overstappen van Gastouder naar KDV 2010

@maritkollau wrote:

ik ben extra dag gaan werken om geen kindjes weg te hoeven sturen,daarbij is er overgangregeling tot eind 2010.

worden er bij jou gastouder geen kindjes 4 vanaf nu tot eind 2010,dan zou je evt wel kunnen blijven.

Je mag er met de nieuwe regel maar 6 onder de 10 dus komt de regel voor haar ongunstiger uit daar haar derde nu net vier is en nog 1 baby van een half jaar (ze heeft dus vier kinderen zelf en mag er nog maar twee houden)

Ik loop ook te stoeien met prijzen en kosten maar denk toch dat we tot okt moeten wachten totdat alle prijzen en subsidies ed bekend zijn en dan met die modules gaan stoeien.

Ik vind 5 euro voor een GO trouwens wel veel hoor - vond die van mij met 4,50 al aan de hoge kant bij anderen vergeleken. Nu betaal ik nog 4,75 omdat we het incl eten hebben gedaan en dit voor beide partijen goed uitkwam.

Ik ga nu dus ook zoek naar nieuwe go maar kijk ook naar opties KDV voor Nena (die dan bijna twee is) maar ik ga bij een go ook nadenken of wat ik wil betalen. En die GOB’s moeten zich ook maar aanpassen aan de nieuwe regels en dan maar zakken als wij niet zoveel meer vergoed krijgen. Die van mij is niet zo gek duur dus dat scheelt.

Maar nogmaals eerst maar eens alle bedragen afwachten en dan gaan rekenen en vergelijken.