overstappen van flesvoeding

Hallo



FF een vraagje , Veron krijgt nu nutrilon immumfortis 1 maar komt echt na een uur al huilen en smakken dat ie weer trek heeft .

En is dan niet meer te stillen tot de volgende fles.

Nu wilde ik overstappen naar nutrilon voor hongerige baby’s maar kan dit zomaar of moet je dat afbouwen ?

Het cb gebeld maar niemand aanwezig door ziekte vandaag :sick:



Liefs

hoi,



wat mij een paar weken geleden is verteld door het cb, is dat ik rustig aan die behoefte mocht toegeven ( mijn dochtertje is 7 weken) en gerust beetje extra mocht geven. dit heb ik toen ook gedaan, zij kwam namelijk ook na anderhalf uur ongeveer weer, met het verzoek dat ze toch wel weer trek had…

dit heb ik volgens mij een paar dagen gedaan en nu drinkt ze standaard wat meer in d’r flesje (ochtend, avond, nacht 135cc voorheen nog geen 100cc) voor de andere voedingen zit ze rond de 90cc.

bij haar was het namelijk zo, als ik d’r toen meer aanbood (gelijk) wou ze het maar al te graag hebben, maar dan kwm het er zo ongeveer gelijk weer uit, oftewel haar maagje kon die hoeveelheid niet bolwerken…



maar ik zou wel even bellen en overleggen, misschien zeggen hun wel dat je naar een andere voeding mag overstappen…



groetjes erica

Misschien niet te snel overstappen op een andere voeding. Dan moeten ze daar weer aan wennen. Ik weet niet hoeveel je geeft en hoeveel hij mag hebben maar je zou idd kunnen proberen om wat meer te geven.

Ik geef hem 125 wat hij mag hebben volgens cb maar dat drinkt hij meestal niet , komt in de nacht wel op maar overdag meestal 80 a 90 en valt dan in slaap…

Maar mij was verteld dat als je ze te snel op elkaar geeft dat het niet goed is voor het maagje… hmm lastig maar goed.

Ik heb vanmorgen ook gewoon eerder gegeven laat hem geen honger lijden idd.

Nu slaapt hij al een 2 uurtjes , misschien ook buikkrampjes maar vind t best moeilijk te achterhalen waar het inzit , cb heeft nog niet terug gebeld



Groetjes

:hug:



Huilen is niet altijd honger… na een uur klinkt het meer als krampjes, helemaal omdat hij zijn flessen niet leegdrinkt.



Wat hier goed hielp tegen krampjes is rooibosthee. Binnen een dag merkte ik al verschil. Het gróte verschil heeft toch de osteopaat gebracht, misschien ook een idee.

Ik lees wel meer over een osteopaat , maar wat doet deze preccies?

@dyfaine wrote:

Ik lees wel meer over een osteopaat , maar wat doet deze preccies?




Op http://www.osteopathie.nl/ kan je veel informatie vinden. Ook een aangesloten osteopaat bij jou in de buurt.