Hallo Dames
ik heb even een vraagje ik heb nu de avent fles en speen. dat zijn brede spenen nu wil ik overgaan op de s-fles omdat de avent 3 standenspeen een te groot gat heeft de 3 maanden speen ook en de 2 maanden speen een te klein gat.Nu heb ik zelf het gat grotergemaakt va de speen maar eigenlijk is dat natuurlijk niet de bedoeling.
kan ik nu het beste de brede fles pakken van difrax met de brede speen omdat de avent spenen ook breed zijn? of tochgewoon de kersspeen maar die is wel smaller dan de avent speen.
In mijn ervaring kan dat prima.
Mijn sz is ook van de avent naar difrax gegaan.
En ik heb zelf ook een aantals keren gewisselt.
Nou weet ik natuurlijk niet hou Devano hier op reageert maar ik denk wel goed.
Mijn dochter heeft ook een brede speen.
Die van difrax de smalle speen wil mijn dochter absoluut niet hebben, ze kan er echt niet fijn en goed uit drinken.
Ik zou ervoor kiezen om toch voor de brede te gaan.
Gewoon lekker wat je kindje gewend is.
Tja, iederkind is anders, dus toch kwestie van uitproberen denk ik.
Iig is mijn eigen ervaring toen met Nikkie dat de overstap van Avent brede fles naar Difrax smalle fles heel goed ging. Maar goed, Nikkie dronk sowieso al niet goed uit de Aventfles…ze kreeg teveel lucht binnen en kreeg de fles niet leeggedronken. Met de Difrax (opti)fles ging het gelijk goed.
Ik kon trouwens zelf niet overweg met de 3 standenspeen, dus die heb ik snel weer ingeruild voor een gewonen kersspeen.
ik heb een brede s-fles besteld met een 3 standen brede speen. de gewone speen heb ik niks aan want Devano krijgt comfort voeding en die is dikker.
bedankt voor jullie antwoorden !!