Onze kleine wil binnen 1 week van 100-120cc naar 140-165cc…
De 100-120ccwas met de normale voeding , maar door spugen zijn we nutrilon omneo gaan gebruiken…
Nu sinds de omneo drinkt ze vaak 165cc weg… maar 9 van de 10 keer zit er nog geen 3 uur tussen de voedingen, en wil madam weer eten…
Ik ben redaloos… moet ik nu na1 week omneo gebrui overstappen naar nutrilon forte voor hongerige baby’s??
Ik kan haar toch niet laten huilen…
bri
Ik zou even het CB vragen, ik zit beetje met zelfde probleem maar dan andersom, Fenna is heel hongerig en ben op forte over, maar vind datze heel veel spuugt, ik moet maandag heen dus ik vraag het dan even!!
succes
hoi brigitte,
je kunt ook 2 schepjes nutriton (johannesbroodpitmeel) toevoegen aan de fles, is goed tegen spugen en het is wat dikker waardoor je baby langer wat in haar maagje heeft, dus minder snel honger heeft.
overleg wel even met je cb, maar het schijnt goed te werken, wij beginnen er vanavond mee met de laatste fles.
liefs van Rose :-*
ik laat het je wel even weten hoe het gegaan is
Ik zou gewoon het CB bellen hoor, daar zijn ze toch voor.
Als je zo radeloos bent, zal ik niet tot na het weekend wachten.
hoi hoi
Daylian die had dat ook, maar gelukkig spuugde hij dus nie… zat zo inenen met hem op 200 cc fv (simulac)terwijl hij dat eigenlijks nog nie mocht hebben gezien zijn leeftijd …
dus ben gewoon naar winkel gestap en een pak nutr. forte der bij gehaald en daar aan die meiden gevraagd of dat evt. wel samen kon… maar hun mogen tuurlijk niks zeggen en ze zeiden in eerste in stantie ook dat ik het cb moest bellen… maar derachteraan met een knipoog van wij eten toch ook alles door me kaar heen …
dus ben toen gelijk over gegaan op half half… en meneer had in enen genoeg aan 120 cc ipv 200 en kwam in enen weer om de 4 uu ripv om de 2 uur… en zo hebben we het steeds opgebouwd en nu zit meneer sinds zondag op 200 cc waarvan 1,5 schep (grote schep) similac en 4 (kleine) schepjes nutrilon forte… en dat gaat prima… en CB weet hiervan heb het gewoon de eerst volgende keer dat ik daar kwam gemeld… en het was goed zolang hij der maar goed op reageerde …
liefss :vlinder:
hoii
lindsay heeft die periode ook gehad…
heb haar gewone voeding friso toen gemengd met de friso extra
nu krijgt ze overdag weer 4 keer gewone friso en de laatste voeding 180plus 6 scheppen friso extra en madam is helemaal tevreden