overstappen op gewone melk

hallo

ik denk wel dat ik dit hier neer kan zetten

onze zoon jermy is nu 1 jaar en mag over op gewone melk .

maar hij heeft voeding voor hongerige baby’s en eet heel veel hoe kunnen we dit het beste aan pakken dit is wat hij eet

s’morgens 9 uur twee sneetjes brood met volle fles 200 water 6 schepjes

rond 10 uur twee droge buscitjes

rond 12 uur eer twee sneetjes brood

na het slapen nog een koekje fruit lust meneer niet

rond half 6 warm eten ongeveer net zo veel als mama en papa met een toetje

en rond half negen nog een fles van 200 water en 6 scepjes + 3 schepjes rijstebloem

als we hem de kans geven want papa en mama eten pas 7 uur vanwege werk van papa eet hij ook nog zo aardappels uit het vuistje lekker

nu wordt hij soms ( regelmatig) rond half 5 wakker en heeft honger klein flesje en slaapt verder oja hij is trouwens niet te zwaar maar te licht :oops:

heeft wel verder de heledag beschikking over drinken

het is een lang verhaal maar hoop dat jullie tips hebben

Je kunt 's ochtends ook pap geven als je wilt, dan geef je eerst een papfles en een uurtje later zijn brood.

En 's avonds ook nog een papfles. Ik zou alleen de rijstebloem vervangen door 12 maanden pap. Bijvoorbeeld Bambix Groeipap 12 maanden. Gewoon 200 cc maken en een paar eetlepels erbij en een L speen.

Verder zou ik toch proberen of je zoontje fruit wil gaan eten. Een halve banaan prakken met een koekje, dan heeft het toch een andere smaak. En dat koekje langzaam eruit laten als hij het fruit wat meer gewend is.

van pap moet hij niets hebben niet uit de fles en niet van een lepel

en hij heeft altijd fruit gegeten maar nu niet meer houd stijf zijn mond dicht ook stukjes proeft hij even en dan gooit het weg. aleen afentoe een manderijntje twee stukjes dan houd het op