Ben de borstvoeding aan het afbouwen ( geef naast de borstvoeding friso H.A.) en zou zo eind van de week van de H.A. willen overgaan naar friso normaal. Nu staat er op de site dat je deze niet kan mengen…
Friso 2 Preventief Hypo-Allergeen kun je niet mengen met Friso 2 Normaal, Friso 2 Comfort of Friso 2 Extra, vanwege de beschermende werking van deze voeding.
Nu zit ik natuurlijk aan de friso 1, maar neem aan dat hier hetzelfde voor geld. Kan ik nu zo over stappen zonder te mengen dan? De verhouding is in principe hetzelfde.... ( dus 1 schepje op 30 cc water ) Elise heeft in principe niet de beschermende werking nodig, ze is niet allergisch voor koemelk of andere allergieën.....
Heeft iemand toevallig een ervaring met deze overstap en hoe hebben jullie dat gedaan?
k zou het niet doen, je kan nu namelijk nog niet zeggen of je kleine allergisch is, je geeft nog steeds bv al bouw je die af en die geeft extra bescherming, ze is dus nog helemaal niet blootgesteld aan allerlei andere producten.
Kinderen kunnen zelfs 9 maanden na hun geboorte nog allergische reacties geven…
Ik zou dus gewoon doorgaan met de preventieve voeding.