3 Dagen geleden ben ik overgestapt naar nutrilon 2 standaard sinds dien huilt daan heel erg.hij drinkt wel verder goed.maar nu slaapt hij ook erg slecht.kan het zijn dat hij moeite met de stoelgang heeft dat het erg pijn doet ?hij is nu 6 maanden.
Oh, wat vervelend zeg!!
Ben je in 1 keer overgestapt van nr1 naar nr2? Het kan namelijk inderdaad zo zijn dat de wisseling, als die van de ene op de andere dag is geweest, hem veel moeite kost. Z’n lijfje moet daar nog aan wennen en dat kan de nodige krampjes etc opleveren.
Misschien ben je wel heel geleidelijk overgestapt…dan heb je weinig aan mijn verhaal. Maar ik dacht, ik zal iig zeggen waar ik als eerste aan denk.
:-*
ja ik was in 1 keer overgestapt.ik heb al weer een pak nutrilon 1 maar hoe lang moet je half om half geven zodat daan gewend is naar nutrion 2?
Hoi,
Ik had hetzelfde probleem als jij. Ik was ook in een keer van 1 naar 2 gegaan. Dat ging niet helemaal goed, veel last van de darmpjes.
Ik ben begonnen met 3 dagen 5 schepjes nummer 1 en 1 schepje nummer twee, daarna 4 om 2 schepjes 3 dagen, daarna 3 om 3 en daarna 2 om 4 totdat het pak bijna leeg was.
Nu heeft Tommy 5 dagen in het ziekenhuis gelegen waar ze alleen maar nummer 1 hadden, dus ik begin weer van voor af aan, maar het werkte tot nu toe goed. Het plan is om de laatste drie dagen 1 om 5 te geven en daarna over te stapen naar geheel nummer 2.
Groetjes Suzanne en
ok bedankt voor de tip ik zal het straks gelijk proberen als hij de volgende voeding heeft