Overlast op de chat

Ik kom al een tijdje met veel plezier op de chat van deze site maar de laatste tijd wordt de plezier vaak verstoord. Doordat de drempel zo laag is en men vrij is om elke keer een andere naam in te voeren komen er vervelende mensen online. Sommige hiervan zijn mannen die opgewonden worden door zwangere vrouwen en vervelende vragen stellen of beledigende opmerkingen maken. Anderen zijn mensen die zich voordoen als andere leden van de chat en nare dingen vertellen. Zoals dat ze een miskraam hebben gehad of dat hun man hun verlaten heeft zoals diegene zei die zich voordeed als mij. Het zou fijn zijn als de drempel iets hoger werdt gemaakt door bijvoorbeeld iedereen te laten registreren zoals voor dit forum. Of zouden sommige leden bevoegdheid als moderator kunnen krijgen, zoals op sommige chatsites het geval is, zodat ze mensen kunnen waarschuwen en evt verbannen.

Beste Valerie,



Gezien het feit dat het ook in de chat steeds drukker wordt komen we helaas ook vaker dit soort zaken tegen.



We zijn aan het inventariseren of we een ander soort chat kunnen integreren waar wat meer functionaliteit mogelijk is. Dit zal echter nog wel even op zich laten wachten.



Klachten zsm melden via kok.ruud@gmail.com hoe sneller ik de klacht binnen heb des te sneller kan ik de logjes checken en eventuele “nare” gebruikers blokkeren.

klopt er is weer wat gaande op kok chat kunnen we niet iets doen met registratie zodat het sneller opgelost kan worden ? :think:

zou wel prettig zijn

groetjes mommy