Overgeven????

Ik heb weer eens wat aan de hand. :lol:

De laatste 2 avonden als kleine noor naar bed gaat dan moet hij overgeven.

Ik snap er niets van, en niet een beetje he nee alles komt eruit. We doen niets anders dan normaal. hij drink wat melk in zijn ledicantje en draait zig dan om.

rare is dat hij in de ochtend ook een flesje drinkt bij het slapen gaan en niets aan de hand.

Hij heeft ook geen koorts is heel alert dus …

zou het aan de kiezen kunnen liggen die doorkomen?

maar het is aleen savonds als hij gaat slapen :think:

zou het kunnen dat hij ‘te vol’ zit…?

ik weet dat Tyg steeds minder is gaan eten,

waarschijnlijk hebben ze op een gegeven moment gewoon minder behoefte?

ik zou denk ik, als hij dat flesje nog zo graag wil, die fles óf wat eerder geven, zodat ie nog niet in bed ligt, óf wat minder in de fles, of anders een fles water mee naar bed.

hummm. wel hij drinkt normaal de hoeveelheid die hij zelf wilt en dan roept hij ‘klaar’ en dan pakken we zijn fles. soms drinkt hij meer dan minder…

ik ga het een proberen, we zijden gisteren al, flesje op de bank geven en dan naar bed gaan we proberen vanavond :thumbup:

dankje :-*

Dion heeft dit ook heel erg lang gedaan. Moet ik wel zeggen dat hij dat pas deed als hij net alleen in bed lag. We hebben lange tijd niet geweten waar het aan lag en we dachten dat hij voor een bepaald soort voedsel allergisch was. Was niet zo…meneer was bang voor regen en onweer. Nog steeds eigelijk, maar sinds begin september gaat het goed omdat het niet meer geonweerd heeft en ook niet zo heel veel geregend heeft.

Laatste tijd kwam alles al eruit voordat hij in bed lag. Dus als hij bang is dan geeft hij over. Misschien is je kindje wel bang voor iets?

Ik hoop voor je dat hij er nu geen last meer van heeft, want het is verschrikkelijk. Anderhalf jaar lang hebben we dit gehad en het is geen pretje om 2 tot 3 keer per week die rotzooi te moeten opruimen. Nu pas gaat het goed, maar het kan ook zo weer omslaan.