Overgeven en doorkomende tandjes?

Geen idee of het een verband houdt met het andere.

Maar onze Lisa heeft vannacht tot 3x toe overgegeven (1ste rond 2200 uur, de 2e rond 0300 uur en de laatste zag ik vanochtend pas :roll:)

Sinds gister drinkt ze haar middagfles na de boterham niet meer, normaal gaat het in als zoete koek :hand:. Vandaag is haar brood eruit gegaan, de malk daarna ging er wel weer in.

Haar boventandjes beginnen door te komen, zal het daarmee te maken hebben? :think: :think:

Haar ontlasting is ook dunner. Haar eetlust is ook weg…

Verder is ze niet koortsig, hangerig of huilerig. gewoon de altijd o zo vrolijke meid :angel: :angel:

Is het een allergie?

Is het haar tandje?

Zit er ioets aan te komen (virusje?)

Wat is het??

er heerst op dit moment wel iets van buikgriep…Marit had het vorige week ook, en meost ook veel overgeven…Vervolgens was ik aan de beurt, en collega`s van mij zijn ookal de dupe,…Denk dat het gewoon een virusje is…Beterschap voor Lisa!! :hug:

het heeft in iedergeval niks te maken met doorkomende tandjes.

ik denk ook dat het een virusje is.

levi had het ook en was ook even goed vrolijk en geen koorts.

wel overgeven en dunne ontlasting. het heeft 2 dagen geduurd.

beterschap :hug:

Ik denk ook buikgriepje. Mijn dochter heeft er ook last van gehad en was ook verder vrolijk en had geen koorts.

gr Leonie

Buikgriep??

Ze heeft niet echt spuitluirers/ diarree :think:

Moet ze nu wel extra aterdrinken, nu ze ook minder goed eet?

extra water kan denk ik geen kwaad maar dan wel kleine beetje tegelijk anders spuugt ze het ws weer uit. Toen mijn dochter buikgriep had mocht ik alleen de melk verdunnen en ORS geven, dat heeft wel geholpen om de boel tot rust te laten komen.

gr Leonie