Overgang van ledikant naar 1 persoonsbed?

Als Teun er toch telkens uit klimt zou ik hem in een groot bed doen. Misschien wat jammer dat het op deze manier moet (omdat hij nog niet lekker in z’n vel zit…), maar dit is natuurlijk ook niet veilig.

Je kunt natuurlijk wel een matras naast z’n ledikantje leggen… :think: hmmmm lastig. Ik zit een beetje te denken wat ik zou doen met Rhodé…

Als Rhodé in zo’n periode zit dat ze huilerig is of droomt, dan moet ik overdag niet teveel met haar gaan doen of veel veranderen, want dat wordt het helemaal ‘onveilig’ voor haar…en wordt het allemaal nog een tikkeltje erger voor haar.

Is dat bij Teun ook zo? In dat geval zou ik nog even wachten tot deze periode over is, en de vloer rond z’n ledikantje ‘val veilig’ maken.

Heel veel succes met deze moeilijke beslissing. Ik zou willen dat ik een beter antwoord voor je had. :-*

hier hebben wij nadat Q uit ledikant klom… hem meteen in grote bed gedaan en iedere keer dat hij uit bed kwam… hem terug gelegd.

De eerste 2x zei ik nog lief tegen hem dat hij moet gaan slapen en dat morgen weer nieuwe dag is.

Daarna heb ik hem gewoon steeds in bed gelegd als hij er weer uit kwam.

2e nacht… huilen huilen huilen… toen hebben we hem gewoon laten huilen (heeft hij wel 3 uur lang volgehouden :shifty: )

En nu 1 week later… hij gaat bijna zonder mopperen naar bed toe. en gaat er nog wel eens uit maar dan roepen wij naar hem dat hij moet gaan slapen en dan ligt hij weer terug in bed.

Dus in het begin is het wel even volhouden… dus niet doen als je al erg moe bent en maak goede afspraken met je vriend/man.