Gezien ons krappe ruimte in de keuken, en het hebben van 2 kinderstoelen zou onze oudste prima op een gewone keukenstoel kunnen zitten.
Echter, de triptraps zijn hoog, en makkelijk te beklimmen.Maar, om wat ruimte te creeeren wil ik graag 1 kinderstoel wegdoen en de oudste (2.5 jaar) met een lengte van 102 cm :shock: op een gewone stoel.
Maar, is dit realistisch?
Ik wil haar geen trauma bezorgen want ze is echt met spulletjes zijn van ikke.
Wanneer gingen jullie kindjes uit de kinderstoelen?
Hallo,
Onze zoon (nu 26 maanden) zit met een zitverhoging bij ons aan de eettafel op van die eetkamerstoelen met wieltjes. Dit doen we we nog niet zo lang maar hij voelt zich zo groot!!!
Wij kampen ook met ruimte gebrek en wilden (voor een poosje) even van de kinderstoel af.
Getty
Heeft hij dat zo geaccepteert?
We hebben nl 1 triptrap en een “gewone” kinderstoel, en de oudste bezit de triptrap.
Ik ben bang dat de oudste dat ziet als afpikken…
@Reat wrote:
We hebben nl 1 triptrap en een “gewone” kinderstoel, en de oudste bezit de triptrap.
Ik ben bang dat de oudste dat ziet als afpikken…
:think: denk dat wanneer je dit ‘leuk’ brengt, zo van: jij bent nu zoooo groot geworden, jij mag op een ‘echte’ stoel, en de jongste moet nog in een kinderstoel, dat ze het dan wel heel stoer zal vinden.
En anders aan 'r vragen of ze het ziet zitten om van stoel te veranderen?
Ja hoor vind het geweldig om op zijn eigen mooie stoel te zitten. Straks als de baby er is dan moet de kinderstoel er weer bij maar ik verwacht geen problemen. Hij kiest nu zelfs om ook het ontbijt aan de grote tafel te doen. (iets wat we nooit deden)
Getty
Bedankt voor de antwoorden!
Het ging hier erg goed, de grootste sta-in-de-weg is vertrokken en de dame is apetrots, en wij op haar!
@Reat wrote:
Wanneer gingen jullie kindjes uit de kinderstoelen?
eeeeeeeeeeeh niet … Ze zitten allebei nog op een Tripp Trapp en dat gaat denk ik nog wel jaren duren. De oudste bij ons is 5 en als ik zie hoeveel makkelijker hij nog beweegt en overzicht heeft als hij hoger zit, denk ik er nog niet over om ze op te ruimen.
@Reat wrote:
Bedankt voor de antwoorden!
Het ging hier erg goed, de grootste sta-in-de-weg is vertrokken en de dame is apetrots, en wij op haar!
Mooi!!
Onze kids (1 en 4) zitten op een triptrap dus die hoeven nog lang niet weg. Je hebt het nu al opgelost maar je had het over ruimte. Je kan ook 1 gewone stoel ergens anders zetten en dan de kinderstoel op die plek. Dan kost het dezelfde ruimte denk ik.