Overdwars in bed

@miro wrote:





Ik vind het overigens wel lastig inschatten of het slaapzakje alleen warm genoeg zou zijn. Hoe bepalen jullie dat? :think:


Bij het uit bed halen even voelen aan zn beentjes, of die lekker warm zijn.

@MegaMindy wrote:

@miro wrote:




Ik vind het overigens wel lastig inschatten of het slaapzakje alleen warm genoeg zou zijn. Hoe bepalen jullie dat? :think:


Bij het uit bed halen even voelen aan zn beentjes, of die lekker warm zijn.


Nee, in het halsje voelen :wink:

Die beentjes zijn sowieso warm, halsje is de beste graadmeter.

Ik heb niet het idee dat ze het koud heeft als ze boven het dekentje ligt. In haar halsje is de temperatuur goed.



Maar ze slaapt wel onrustiger. De afgelopen 2 nachten is ze ook weer wakker geweest. Maar misschien heeft dat niks met haar slaaphoudingen te maken hoor. Er komen ook kiesjes door.

@aapie wrote:

Heel normaal :mrgreen:

De oudste deed dit zelfs nog toen hij in een 1 persoonsbed lag :lol:

De Middelste doet het ook. Trekt zelfs zijn slaapzak uit :?


Hier oudste ook, die ligt op zijn kop, been eruit enzv.

hier schuift de oudste ook altijd het hele bed door, dekens liggen er al lang niet meer in, had ze eerder voor de sier strak opgemaakt en lag hij er altijd bovenop , ik heb weleens tegen hubbie gezegt dat ie aan een half bed genoeg had, omdat hij ook meestal overdwars ligt :lol:

soms leggen we hem s`nacht goed, maar meestal ligt hij er wel prima bij hoor, als ie zo lekker slaapt prima :stuck_out_tongue:

Even in het nekje voelen of die aangenaam warm is. Maar bij mijn 1ste dochter een heleboel gez**k gehad met slaapzakken. Had allemaal verschillende slaapzakken zomer (met mouw en zonder mouw)/herft/winter. Elke keer zoeken en onzeker welke slaapzak ik aan moest trekken, heb ik gewoon een combi-sleeper gekocht, geen gedoe meer. Kindjes hebben het altijd heerlijk warm. En ze kunnen er van 0 tot 15 maanden ongeveer mee doen met de kleinste. En de grotere tot 36 maanden.

Voor mijn kleine meisje ook een combi-sleeper aangeschaft toen dat nodig was, ik wil niets anders meer.