overdekte speelruimte gezocht

Aanstaande zondag vieren we Laura’s verjaardag, ik had eigenlijk een picknick in het park willen houden, maar de weersvoorspelling ziet er niet al te best uit.

Natuurlijk kunnen we de visite gewoon thuis ontvangen, maar met 10 kleine kinderen die dan eigenlijk geen kant op kunnen, is dat niet ideaal.



Dus ik ben aan het zoeken naar een plek waar je overdekt (!) kunt picknicken (met zelf meegebracht eten) en waar kinderen ook lekker kunnen spelen.

Niet een indoor speeltuin waar je de hoofdprijs voor betaalt, maar gewoon ergens een schuurtje met een overdekte zandbak en een trampoline of zoiets. Mag ook alleen een afdakje zijn in een park of zo met een picknicktafel eronder, als er maar wat ruimte is voor de kinderen om rond te rennen.

Op maximaal een half uur rijden vanaf Apeldoorn.

Ik wil best iets betalen voor het huren van de ruimte of entree of zo, maar niet dat je elk kopje koffie apart moet betalen, dus echte horeca gelegenheden vallen af.



De enige geschikte locatie die ik ben tegengekomen (camping de Adelaar in Voorst) zit al vol op die dag, ook ben ik al verschillende plaatsen tegengekomen die op zondag dicht zijn.

Eigenlijk heb ik dus de moed al een beetje opgegeven, dit is dan ook mijn laatste poging… heeft iemand de gouden tip?

Alles verplaatsen naar zaterdag en dan zo als gedacht in het park? ( het klinkt zo gezellig wat je van plan was vandaar mijn reactie )



Succes met zoeken. :smiley:

Zou ik wel willen, maar gaat niet lukken vanwege vakanties van mensen die we er echt graag bij willen hebben.



Ik hoop heel hard dat de regen even een dagje later gaat vallen en dat we gewoon een droog en zonnig weekend krijgen… maar ben nu dus wel aan het nadenken over een slecht weer scenario.

Is er nergens een boerderij in de buurt? vb?

Party-tent mee naar het park, voor het geval dat het gaat regenen?

Bel kinderboerderij de schouw in Zutphen. Die hebben een binnenschuur!!

Bedankt voor het meedenken! We hebben besloten om sowieso eerst het weerbericht even af te wachten. Want ik blijf hopen op zon!



Bij slecht weer doen we de ontvangst, taart, koffie en cadeautjes gewoon thuis en daarna gaan we even richting de kinderboerderij (is 10 minuten lopen), op een moment dat het niet al te hard regent. Dan kunnen alle kinderen lekker even uitrazen daar.

succes!



mijn gedachte zou ook zijn, een dagcamping zoeken en een partytent opzetten of gewoon in een park inderdaad.

We hadden geluk, de zon brak precies op tijd door en we hebben heerlijk buiten kunnen picknicken!

Fijn :smiley: Als het net zo gezellig was als het klinkt dan heeft je meisje vast een leuke verjaardag gehad. ( Ik hoop dat wij dit weekend net zoveel geluk hebben. Dan vieren we Victor zijn feestje in een maisdoolhof met als afsluiting bbq in de tuin. )

@Mejis wrote:

We hadden geluk, de zon brak precies op tijd door en we hebben heerlijk buiten kunnen picknicken!




:thumbup:

@ariel wrote:

Fijn :smiley: Als het net zo gezellig was als het klinkt dan heeft je meisje vast een leuke verjaardag gehad. ( Ik hoop dat wij dit weekend net zoveel geluk hebben. Dan vieren we Victor zijn feestje in een maisdoolhof met als afsluiting bbq in de tuin. )


Succes, hopelijk hebben jullie ook geluk!

Bedankt!