Jolijn slaapt overdag zo slecht.
Word steeds wakker na 45 minuten en slaap dan slecht weer in.
Wie herkent dit en heeft de tip.
Ik weet niet… ik vind het helemaal niet zo slecht… Een kindje wordt na 4 maanden toch wat wakkerder, de slaaptijden veranderen dan ook. Er gebeurd ook zoveel rond die 4 maanden. Volgens mij hoort het er gewoon bij… bij Arielle was t net zo…
Naomi slaapt ineens overdag ook bijna niet dus het zou wel eens met de 4 maanden te maken kunnen hebben.
Ook is ze ineens ’ s ochtends heel erg vroeg wakker.
zo werd ze eerst altijd rond een uur of acht wakker nu is ze rond half 5 klaar wakker.
ik kan me van de jongens niet meer herinneren hoe het was (en dan moet je nagaan dat Stijn dus 15 maanden is he dus zo lang geleden is dat niet)
Maar zoals ik jullie nu begrijp hoort het erbij.
Tja, hier ook zulke korte slaaptijden gehad, maar begon al eerder. Ik vermoed dat het hier te maken heeft gehad met reflux ofzo. Ik heb geen andere kids, dus ik zou niet weten of het normaal was, ik ervoer het niet als normaal en ik kan me niet herinneren dat er anderen waren bij mijn maandmama’s die het ook hadden.
Roan slaapt nu ook minder hoor Nathalie.
Hij is veel alerter, wakkerder en slaapt veel korter.
Dus volgens mij niets om je ongerust over te maken.
Ze slaapt verder snachts enzo wel goed toch?
Onze zoon slaapt ook heel erg slecht overdag en die is nog maar TWEE maand dus aan die 4 maand kan het liggenmaar hoeft dus niet persee!
wij hebben het erover gehad op het CB en zijn begonnen met bakeren omdat Keano ook erg druk is met zijn handen.
Kan dat bij jullie misschien ook niet het geval zijn?
Groetjes Renate
Yup, Bastiaan heeft tot bijna een jaar oud telkens hazeslaapjes van 45 min gedaan. Waardeloos.
Ik zou niet weten wat je eraan zou moeten doen, behalve hopen.
Heb ik gedaan en het werkte wel :mrgreen: Hij slaapt nu nog één keer 1,5-3 uur.
hazeslaapjes zijn dat :mrgreen:
het gaat nu weer beter.Denk dat het ook te maken heeft met de dagen op het kdv.
Ze gaat de woensdag en vrijdag en ik merk dat ze de donderdag dus slecht slaapt en de zaterdag juist erg veel.
Ach zal wel goed komen toch?!
Tuurlijk komt het goed! Hier slaapt Katie ook minder dan als ze naar de oppas gaat als ik moet werken.
Heeft Steven toen rond die tijd ook gehad geloof ik.
Ik ging hem toen echt 2 uur wakker houden en dan sliep hij vaak ook anderhalf tot 2 uur. Als ik hem eerder naar bed bracht was het vaak maar 45 minuutjes.
Dus 2 uur wakker betekende voor Steven langer slapen.
Noortje slaapt de ene dag meer dan de andere, ik let er eigenlijk niet zo op. Ze heeft overdag dus ook geen vaste slaaptijden. Zo gebeurt het ook wel eens dat ze een periode heel weinig overdag slaapt. Zo lang ze er geen last van heeft, lijkt het me niet zo’n probleem.
Ik herken het zo goed!!!
Onze zoon heeft de eerste 3 maanden zowel overdag als de nacht zo beetje niet geslapen.
Toen werd zijn reflux ondekt en ging het iets beter. Moet wel zeggen dat hij eigenlijk nooit langer dan 2 uur op een dag heeft geslapen van kleins af aan al :think:
Klopt ind, ze spugen heel veel. De kinderarts zei vaak dat het vaak gepaard gaat met veel huilen en niet willen slapen.
Heb me even bij gelezen op internet over reflux…en bedankt voor je antwoord, ben bang dat Keano hier ook l;ast van heeft, hierover met de WijkVP gehad en moet nu de box en ledikant iets schuin zetten, thats it…